Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Marklin nieuw 2010

Gestart door jarikd, 30 december 2009, 06:48:28 AM

mark7758

De wagons bestaan wel degelijk en zeker ook in het bruin.
Heb er ook foto's van. Maar als men hier nu al begint om de foto's van echte wagons (1:1) in de marklin folder als trucage beschouwt heeft het al geen zin meer om iets te plaatsen.
Men vertrouwt niemand en zeker geen foto's.[V]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Sicco

citaat:
Geplaatst door mark7758

De wagons bestaan wel degelijk en zeker ook in het bruin.
Heb er ook foto's van. Maar als men hier nu al begint om de foto's van echte wagons (1:1) in de marklin folder als trucage beschouwt heeft het al geen zin meer om iets te plaatsen.
Men vertrouwt niemand en zeker geen foto's.[V]



Ik ben niet stellig he, en vraag nota bene om advies van mensne die er meer van weten. Dus kom maar op (met die foto's)... [:D]

Aanpassing van grootbedrijf foto's wordt overigens wel eens vaker gedaan en daar is ook weinig mis mee.

PeterBrz

Plaatsen die handel zou ik zeggen [:D]

ronny-vdv

Wat voor het nut heeft het om modellen te kopen die in het echt toch niet bestaan [B)]

Ik koop enkel materieel die in werkelijkheid effectief bestaan.

Ik hoop op enig begrip.

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

itchy

Ja ik ben toch ook benieuwd. Mark7758, zou je ons eens zo'n bruine Xpedys wagen kunnen tonen aub? Dank!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

mark7758


Zo omdat het netjes gevraagd werd.
Foto genomen in de antwerpse haven op 26-6-2009.

Maar een klein verzoek aan iedereen.
Het is net of men niemand meer gelooft en alles wil en MOET weten.
Daarom een verzoekje. Heb geduld en ga pas schreeuwen als het model er is met fout. En nee ik werk niet voor Marklin of zo.
De foto is echt, maar ik twijfel net zo als iedereen dat Marklin het juiste model gaat maken. Maar ik hou dat voor me zelf.!!
Dus geduld A.U.B. en denk eens 10 seconden na voor dat je wat op internet schrijft.  (voor je het weet sta je op iemand zijn teentjes.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

PeterBrz

Bedankt Mark voor het plaatsen van de foto

ERVIN

Bedankt Mark , ik persoonlijk heb ze nog nooit zien rijden , ik wist zelfs niet dat ze bestonden met dit logo er op.

Dat weten we dan ook alweer.[;)]

ronny-vdv

Bedankt Mark,

De schildering verschilt inderdaad met de foto in de Marklin-brochure.
Ik ga zeker nog geen kritiek uiten.[;)]
Maar ik ben benieuwd.
Het is touwens aan de modelbouwers zelf om de keuze te maken of ze deze set zullen aanschaffen of niet.

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Sicco

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv
De schildering verschilt inderdaad met de foto in de Marklin-brochure.



Ook het type is anders.
De wagen van de folder is volgens mij de 6626B (lager, korter, andere zijkanten, knik in zijkant etc.). Rijden overigens inderdaad nog gewoon bij Expedys.
De standaard Fals van Marklin lijkt op zich van alle nu nog rijdende wagentypes het meest op deze.

BD1701

Hartelijke dank Mark, voor die foto. Ik vind persoonlijk dat er wat meer foto's van goederenwagons zouden op een site ofzo staan, want er zijn zoveel verschillende Belgische goederenwagons in omloop, dzodat je soms niet meer kan volgen. Heb jij soms nog meer foto's van Belgische goederenwagons, ik denk bv. aan containerwagons van verschillende type's, graanwagons, ertswagons, coilwagons, noem maar op. Als iemand daar nog foto's van heeft is dat altijd welkom.
Alvast bedankt
 

rixke rail

citaat:
Geplaatst door BD1701

Hartelijke dank Mark, voor die foto. Ik vind persoonlijk dat er wat meer foto's van goederenwagons zouden op een site ofzo staan, want er zijn zoveel verschillende Belgische goederenwagons in omloop, dzodat je soms niet meer kan volgen. Heb jij soms nog meer foto's van Belgische goederenwagons, ik denk bv. aan containerwagons van verschillende type's, graanwagons, ertswagons, coilwagons, noem maar op. Als iemand daar nog foto's van heeft is dat altijd welkom.
Alvast bedankt



Kijk eens op deze site, of DB-Schenker, Railtrans, en zo zijn er nog wel voorbeelden legio ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ERVIN

Mooie site's Rixke, waarvoor dank.[;)]

PeterBrz

Ik zie dat de 5533 van Marklin op groen licht staat. Ik veronderstel dus dat hij een van dezer dagen in de winkel zal liggen!
Niet voor mij besteed, misschien wel voor anderen [:D]

Groeten, Peter

B-Cargo

de 5533 heb ik besteld, en wordt omgebouwd naar gelijkstroom! [:)]
mooie aanvulling naast de 5526 van VBV