Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

handleiding memory

Gestart door bascas, 15 december 2009, 17:23:39 PM

bascas

hallo, ik kon niets vinden op het forum, maar is er een handeiding van de marklin memory in het nederlands online tevinden.
Alvast bedankt.

INFO

Die zit toch gewoon bij de Memory. Tenminste bij mij zitten ze er altijd bij.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

bascas

Beste directeur, het kan natuurlijk ook zo zijn dat je hem 2ehands hebt gekocht zonder doos en beschrijving. Laat dat nou net bij mij zo zijn.....[;)]

INFO

Dan had je hem dus niet moeten kopen. Weet je welke versie jouw Memory is, is het de eerste versie of is het de tweede versie. Kun je zien aan de manier hoe hij opstart, staat beschreven in de handleiding.

Bij mijn weten staan er alleen engelstalige handleiding online.

Alleen de waarheid ligt in het midden.

dgrr57

HIER in het duits. Als dit helpt [?]

dgrr57

Heeft het nog zin dat ik mijn tijd verspeelt om handleidingen te scannen en ter beschikking te stellen [?]
Ik denk van niet [:(][:(][:(][:(]

doomslu

citaat:
Geplaatst door dgrr57

Heeft het nog zin dat ik mijn tijd verspeelt om handleidingen te scannen en ter beschikking te stellen [?]
Ik denk van niet [:(][:(][:(][:(]


Toch wel, Patrick. Blijven herhalen.

Mannekes, er staat h??l veel op de site van Patrick. Kijken loont!

Het moet een reflex worden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door dgrr57

Heeft het nog zin dat ik mijn tijd verspeelt om handleidingen te scannen en ter beschikking te stellen [?]
Ik denk van niet [:(][:(][:(][:(]


Toch wel, Patrick. Blijven herhalen.

Mannekes, er staat h??l veel op de site van Patrick. Kijken loont!

Het moet een reflex worden.



Patrick en Luc hebben hier wel gelijk, BEGRIJPEND LEZEN leren ze al  in het 3de studiejaar lager onderwijs mijn gedacht...[:)]
Er staat soms 2 ? 3 maal hetzelfde vermeld wat misschien niet meer overzichtelijk is, kan ik ook aannemen maar toch, even de moeite doen om te kijken naar de aangegeven links en dan lost je veel problemen reeds op hoor....[:)]

jacques timmermans

Is het misschien niet zo dat bepaalde forumleden die, wanneer er zich een probleem bij hen voordoet, dat vaak de meest elementaire zaken behartigt, liever lui dan moe zijn, dan zelf eens actief op het internet te zoeken en niet het forum met vaak allerlei overbodige en dubbelzinnige vragen te belasten.

Dit is een gegeven dat mij de laatste tijd veel opvalt, wanneer ik de op het forum aangehaalde problemen nalees.

Natuurlijk is het forum in eerste instantie bedoelt om iedereen te helpen, maar er mag in geen enkel geval van de goede wil van de andere forumleden geprofiteerd worden.


Jacques Timmermans

bascas

Dggr57, bedankt voor je link. Begrijp ik uit je stukje dat je de handleiding ook in het Nederlands hebt?

Groetjes Bsacas