Vanmiddag in Antwerpen-Centraal

Gestart door Peter, 14 december 2009, 18:58:55 PM

Jurgen

citaat:
Geplaatst door dgrr57

Want eens de batterijen van de loc leeg is het niet meer mogelijk om de loc op te starten.



Mja, Duracell. Gaat tot 5 maal langer mee!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

@Peter , ik krijg nog steeds kippevel als ik in Antwerpen-Centraal ben , elke keer opnieuw ontdek ik nieuwe dingen, gewoon prachtig werk wat de ingenieurs daar van gemaakt hebben.

En die winkels , ik heb het ook al gezien dat daar idd weinig beweging is, ikzelf zou er ook nooit iets kopen, dan toch maar liever bij mijn plaatselijke juwelier hoor.

En veel beterschap gewenst h? Peter , laat U maar eens goed verwennen door je lief vrouwtje.[;)]

itchy

Inderdaad prachtig... en dan te zeggen dat Leopold II tijdens de opening in 1905 nog zei: "C'est une belle petite gare..." (hij had het groter verwacht...)

Mooi dus, alleen: kant Kievit is het ??n dooie boel! Er zijn trouwens al enkele juweliers terug vertrokken... ik hou mijn hart vast voor hoe dat moet aflopen...


citaat:
Geplaatst door ERVIN

@Peter , ik krijg nog steeds kippevel als ik in Antwerpen-Centraal ben , elke keer opnieuw ontdek ik nieuwe dingen, gewoon prachtig werk wat de ingenieurs daar van gemaakt hebben.

En die winkels , ik heb het ook al gezien dat daar idd weinig beweging is, ikzelf zou er ook nooit iets kopen, dan toch maar liever bij mijn plaatselijke juwelier hoor.

En veel beterschap gewenst h? Peter , laat U maar eens goed verwennen door je lief vrouwtje.[;)]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

factageklerk

citaat:


Inderdaad prachtig...

Mooi dus, alleen: kant Kievit is het ??n dooie boel! Er zijn trouwens al enkele juweliers terug vertrokken... ik hou mijn hart vast voor hoe dat moet aflopen...



Ik vind dat ingang Kievit geen meerwaarde geeft aan het station , meer nog ik vind dat dat gedrocht het uitzicht van de "Middenstatie" volledig verknoeid. Wat sommige winkels betreft zaken zoals panos,caf? e.d. werkt zeer goed in een station andere iets minder, In Leuven zijn de winkeltjes in de tunnel vaak verandert van eigenaar (bloemenwinkel,pralines,cd's....)en nu tegenwoordig geldautomaten
 

railman56

vandaag met de trein naar de kerstmarkt geweest in antwerpen
de heenreis verliep vlot ondanks het slechte weer, maar de terugreis......[}:)]
lopen om de trein te halen....15 minuten vertraging......instappen en na 10 meter rijden stilstaan......wachten tot er omgeroepen werd dat er een technisch defect was.......dan iedereen de trein uit naar een ander perron....wachten, dan terug naar het vorige perron, niet instappen maar teruggestuurd worden naar.....juist het vorige perron....wachten op de trein, 10 minuten vertraging.....dan 20 minuten.....ja mogen instappen maar toen werd er weer omgeroepen dat de trein niet tot zijn eindbestemming (roosendaal) maar tot essen reed, bijgevolg al onze noorderburen terug de trein uit en wachten op de volgende.........uiteindelijk in kapellen aangekomen met 90 minuten vertraging.....en toch nog een gezellige dag gehad [:D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Anarchy

Sja gisteren was het inderdaad weer soep op de sporen. Met de laatste twee treinen 35 en 42 min vertraging opgelopen [B)]