Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 88

Gestart door eddy, 06 december 2009, 11:57:05 AM

doomslu

citaat:
Geplaatst door binco

is er een datum dat die in de dagbladhandelaar zou liggen?
[:D]


In de dagbladhandelaar? Dat gaan we die mens niet aandoen. [:o)]

Bij de dagbladhandelaar zou dat normaal morgen, vrijdag moeten zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

C-rail

Hoe komt het dat hij deze maand zo vroeg is?

loebaske

Omdat iedereen vakantie wil hebben en met zijn familie samen de feestdagen doorbrengen, je mag niet vergeten dat men ondertussen op de redaktie al ferm bezig zijn met het volgende nummer[;)]

Gerolf

... en de nummers die erna komen [;)]
Dus, als het een beetje mee zit kan ik hem sebiet meenemen voor een weekendje ardennen [8D] [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Yes[:D][:D][:D] het nieuwe nummer zat vanmorgen al in de bus, dus we weten weeral wat lezen.
In de krantenwinkel ligt dit nummer ook al (Press shop Hoboken)

Ziet er op het eerste zicht heel goed uit, behalve dat er voor mijn smaak nogal veel van de reeks 25 en 29 in staat, zowel grootbedrijf als model. Maar ja, smaken verschillen nu eenmaal.[:)][:)][:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

modelbaanHO

Vandaag ook in de bus. Snel doorgebladerd..haha : de verkiezing van het model van het jaar kan ook on-line ! [:)]
Ikke naar de website...Nergens te vinden waar je je voorkeur on-line kan kenbaar maken. [:(]
Wanneer gaan ze die website nu eens up-to-date houden [:(]
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

loebaske

Amaai straffe toebak, die van mij plakte ook al in de bus, bij deze ben ik effe afwezig [:D][:D][:D]

railman56

hier ook al in de bus [:)]
weeral dik in orde
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

marc goovaerts

En in de winkel lag hij ook al !

cyberbeast

Wat een fantastisch nummer deze keer.
Het artikel over de Belgische bovenleiding moet ik nog lezen, maar ik ga me er zeker eens aan wagen.
 

loebaske

Kei goed dat artikel van Dinamo, kende het al en ga het hier thuis en in clubverband toepassen, zijn trouwens onlangs naar zo een "gebruikersdag" gegaan en moet eerlijk toegeven wat de mogelijkheden zijn, zijn niet denkbeeldig.
Trouwens vriendelijke mensen en die tijd nemen om uitleg te geven.

Jurgen

Goed nummer.

Toch een klein foutje gevonden. Jullie koppen "Stem op het model van 2009" en op het invulformulier staat 2008. Volgens mij een ondertussen jaarlijks terugkomende fout.

Zorg in 2010 maar dat er ook daadwerkelijk 2010 op de dikke rug van ons magazine staat. Anders gaan we ons nog van jaargang vergissen. Misschien een tip om alles nu al aan te passen. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

JurgenM

Ook in Nederland is MSM88 op de deurmat gevallen[:)]. Gelukkig dus nog in het weekend, heb ik de tijd om het op m'n gemak te lezen! Ziet er weer veel belovend uit![8D]

Groet,
JurgenM
Etten-Leur

conducteur

Ik vind het een van de betere nummers van het afgelopen jaar.
Alleen onze watertoren is afschuwelijk geschilderd. Het rood is veel te donker,,...,...,...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

modelbaanHO

Dag Rian,

Hopelijk is je geroep grappig bedoeld.

Ik zie echt niet wat er verkeerd is aan de kleuren van de watertoren.
Voor mij zijn die kleuren zelfs prima. Smaken kunnen nu eenmaal wel verschillen.

Wanneer je kritiek hebt op een model kan je het evenwel netjes en rustig plaatsen vind ik.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be