Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

ROCO E94 lok

Gestart door wisselstromer, 12 november 2009, 13:01:32 PM

wisselstromer

wie kan mij helpen?

ik ben een roco E94 (duitse krokodil) aan het samenbouwen uit de verschillende onderdelen. Nu mis ik een paar onderdelen en zijn er een paar waar ik niet vanaf weet waar en voorwat ze dienen. Ik heb wel een onderdelenlijst maar wat fotos van deze lok (liefst zonder de kap) zouden mij wel wat verder kunnen helpen
wie heeft zo een lok en wil mij deze fotos bezorgen
alvast bedankt

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Bundesbahnfreak

Over welke E94 gaat het? Want Roco heeft die in veel uitvoeringen

wisselstromer

het gaat me niet zo zeer over de kap maar alles wat er onderzit

draaistellen
verbinding draaistellen met het chassis
motoroverbreningen
.....
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

Ook binnenin de lok zijn er verschillende varianten.
Een katalogusnummer zou dus duidelijkheid scheppen.
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

eigenlijk maakt het allemaal niet uit of het nu een recente of ene oudere versie is [;)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Artologic

Wisselstromer,

Ik denk dat ze proberen vertellen dat aangezien er verschillende versies zijn, de cardans en andere aanverwante onderdelen ook ander ingebouwd zitten.

Mvg
 

wisselstromer

dat maakt eigenlijk niet veel uit want ik weet zelf niet welke versie ik aan het samenstellen ben dus zijn alle fotos (versies) welkom
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer