Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 87

Gestart door doomslu, 08 november 2009, 20:45:30 PM

Mr-tsjoektsjoek

Dat wordt weeeeeeral interessant, maar 'k zal nog moeten wachten tot maandag. [xx(]

C-rail

Vandaag in de bus!!!
Leesvoer voor dit weekend, als ik m'n schoolwerk afkrijg[}:)]

C?dric

trainfreak

Verdorie, hier zat hij nog niet in de bus. Terwijl hij hier normaal als eerste toekomt[:(]
Welke dief heeft mijn MSM genomen?[:(!]
Spoorse groeten
Dimitri

doomslu

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Verdorie, hier zat hij nog niet in de bus. Terwijl hij hier normaal als eerste toekomt[:(]
Welke dief heeft mijn MSM genomen?[:(!]

De dief heet waarschijnlijk... 11 november. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

railman56

hier ook op tijd en onbeschadigd in de bus
ziet er weeral een aangenaam en leesrijk nummer uit
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

dirkkerckhofs

Amai, 'k ben er al eens door gegaan en het ziet er heel goed uit. Dat artikel over Ans: van een zeer hoog niveau! En genoeg andere artikelen om eens zeer aandachtig te lezen, zoals dat artikel van Gerolf over solderen. Het voorwoord was ook wel goed: ik heb hier misschien al het meest geleerd van de collega's die de moeite deden om hun projecten stap voor stap te fotograferen.

pabe

Amai... blij verrast !  De eerste keer in jaren dat hij op Vrijdag (en dan nog de 13e) bij de krantenboer ligt!

Weerom mooi nummer waarmee ik uren zoet zal zijn!

grtz,  Paul

modeltreinbart

Ondanks Vrijdag de 13de lag hij gisteren in de carr?four
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

cyberbeast

Dit is nu het tweede nummer die zelfs mijn vriendin begint te lezen.
Goed nummer, vooral over solderen.
 

loebaske

Iedereen zit hier met zijn neus in MSM blijkbaar, maar swat, die van mij is dus niet op de 15de aangekomen, maar vandaag, die lag in de schouw[:)]met de andere pakjes van de Sint [:D][:D][:D][:D]

dirkkerckhofs

Gerolf,

proficiat met je artikel over solderen. Ik heb het ondertussen in detail gelezen. Ik ben niet zo'n techneut en heb meestal schrik om aan zo'n dingen te beginnen. Maar ik had me wel in den Aldi al eens een soldeerbout gekocht en het was me al net gelukt om twee draadjes aan mekaar te solderen. Door je artikel ben ik nu gerust gesteld en heb weer wat bij geleerd, genoeg om me over de drempel te halen voor meer. Ik kijk dus al uit naar het vervolg van de reeks!

Dirk

Gerolf

Merci, Dirk (en anderen)

Vooral de eerste twee delen zijn bedoeld om de drempel te verlagen, en ik ben blij dat het werkt.

Het derde deel is wat meer "high-end", en gaat over weerstandsolderen.
Het artikel is klaar, ik probeer het te versturen naar Schellebelle, maar scarlet heeft blijkbaar weer problemen met grotere mails "error 0x800CCC69 bulkmail" ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

belair

Weeral een mooi exemplaar waar zo te zien zeer veel werkuren in verwerkt zit, kwaliteit!!
Ik kijk uit naar het weerstandsolderen van Gerolf.
Gisteren begonnen met het eerste artikel in het blad, over het mini baantje in schaal N, te lezen. Prachtig verhaal en een plezier om te lezen.
Op naar de volgende artikels. Weeral een pluim voor de redactie!!!!!

just4fun

citaat:
Geplaatst door Gerolf

... ik probeer het te versturen naar Schellebelle, maar scarlet heeft blijkbaar weer problemen met grotere mails ...


Gerolf,
ik gebruik daar (voor m'n werk) www.yousendit.be voor, gratis tot 100Mb in ??n file (dus indien nodig alles zippen). En reclame heb ik er nog nooit van gekregen na aanmaak van een login, daus ook dat valt dan weer mee.
Er zijn nog soortgelijke servers.
Paul

Stefan Appelmans

Ik ben juist begonnen het te lezen.
Magnifiek artiekel over Mini Ville! Het bewijs dat men op een relatief klein oppervlakte een heel mooi baantje kan maken [:p](En gedaan krijgen...[:D])
En zo leert men verder! Die jongen had ook goede "oude rotten"(?)achter de schouder om hem uit te leggen en helpen.[:)]
stefan.