Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Winkels

Gestart door Peter, 02 november 2009, 12:51:41 PM

Peter

Het was weeral zover.:(!:(!VV
Niets is zo frustrerend dan dat je 40 minuten onderweg bent (bus en te voet) voor een paar kleinigheden te gaan halen in een modelspoorwinkel en dan voor een gesloten deur te staan. Niet alleen in Antwerpen centrum maar ook in andere gebeurt dit.
Wanneer een winkelier er eens geen zin in heeft, blijft zijn winkel gewoon dicht. Klantvriendelijk is anders
Waarvoor dienen dan E-nieuwsbrieven of het gewoon een tijd op voorhand een bericht uithangen in je etalage.
Onverwachte redenen (ziekte, overlijden enz) niet meegerekend uiteraard.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Bwa, ik weet niet hoor. Als ik even zonder na te kijken de openingsuren overloop van de bekendste winkels, dat stel ik vast dat er geen enkele geopend is op maandag.
Dan heb ik het over Van Biervliet, Olaerts, Het Spoor en Modeltrein Paradise. Zij zijn allemaal gesloten op maandag. En ik herhaal dat ik het niet nagekeken heb op hun website, dus als ik fout ben don't shoot me.

Dus ik weet niet welke winkel jij bezocht hebt, maar ik ga op maandag sowieso nooit naar een modeltreinwinkel.

Kelber in Ranst heb ik trouwens nog nooit bezocht en ik weet niet of hij normaal op maandag geopend is. Er zullen er nog wel zijn, maar ik ken ze niet allemaal.

Bekijk het gewoon zo, je bent eens in de frisse lucht geweest en je hebt je beweging ook weer gehad voor vandaag. [:D][;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Hier zijn ze normaal dinsdags gesloten.[:I][:I][:I]
Met vriendelijke groeten
Peter

LockyLuke

citaat:
Geplaatst door Peter

Hier zijn ze normaal dinsdags gesloten.[:I][:I][:I]


je bent wel verschoten zeker [;)] maar als je op de website gaat kijken staat het er wel :
opgelet, maandag 2 november zal de winkel gesloten zijn

[|)](Wanneer een winkelier er eens geen zin in heeft) opletten wat je schrijft[|)]
 

Rochevalien

Bij twijfel is er nog altijd de telefoon.....

Gerrit

dirkske

Awel, ik koop bijna alles via internet, als je kijkt naar de prijs van de verzending, die bij sommige dan nog weg valt vanaf een bepaald bedrag.
Ik woon, laat het mij zo zeggen, in de dode hoek van ons land wat betreft winkels voor modelspoorders.(kanton Turnhout)
Ik ga natuurlijk niet bv. 10 ledjes laten opsturen, maar een paar keer per jaar doe ik mijn boodschappen en dan krijg ik een leuk pakket thuis met allerlei spulletjes waar ik dan al een tijdje op wacht[:p].
Nee, van hier naar ginder rijden is niets voor mij, brandstof is ook niet goedkoop dacht ik.[;)]
Je eigen baan, je eigen wereldje!