Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Margaaz, een Zwitsers baantje

Gestart door prulleman, 09 oktober 2009, 23:57:40 PM

glamo

#60
Bijzonder knappe foto's van een heerlijke baan, mooi werk[;)]
 

evan

#61
Hoi Prulleman,

Je bent nog goed opgeschoten kerel!

En ons Jona is ook content [;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

GJVorst

#62
Mooie baan. Mooie scenery. Indrukwekkend.

Groet,
Gert-Jan

edwintje

#63
Beste prulleman[;)]

We hebben al enkele keren dit draadje geopend,we krijgen er niet genoeg van.
Prachtige baan met aandacht voor details,prachtige rotsen gewoonweg chapeau!!!
We blijven jullie zeker volgen,en post maar veel foto's.


Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[;)]

prulleman

#64
Beste vrienden
Ontraxx is zeer de moeite waard. Al moet ik tot mijn spijt meedelen dat ik niet mijn vooropgestelde niveau heb kunnen halen. Er mankeren nog wat details en rijtechnisch hapert er ook nog wat[:I]. Maar het is goed doenbaar. Wel om de 4 uur wielen kuisen[B)]. Verder staan hier enkel maar topbanen[:p][:p][:p]. Mijn favoriet is de Nitinat River Railroad van B&B[:p][:p][:p]. De afwezigen hebbenuiteraard ongelijk[;)]

Paulogic

#65
Prulleman,

Welke baan was van jou ??? Ik was er vandaag...
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

#66
citaat:
Geplaatst door Paulogic

Prulleman,

Welke baan was van jou ??? Ik was er vandaag...


De Zwitserse baan, met veel landschap (van PAJ). Stond in een "zijstraatje".
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

#67
Doomslu,

Thx, yep, gezien. Behoorde tot de fijnere vonden we.

Ze waren feitelijk allemaal impressionant. Ik heb van
allen veeeel geleerd en zeker gezien dat minder ook meer kan zijn.
Proficiat aan alle teams !
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

#68
citaat:
Geplaatst door Paulogic

D...en zeker gezien dat minder ook meer kan zijn.
Proficiat aan alle teams !

Volledig mee eens! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

prulleman

#69
Ondertussen weer aan het sleutelen. dit keer aan de treinen zelf. kortkoppelmechanismes inbouwen enzo[}:)][}:)]. De baan krijgt nog een kleine upgrade voor Intermodellbau. Zo zijn de schaduwstations nu met terugmelding uitgerust. Dat zal me veel "kilometers kijken gaan" schelen"[:D][:D]. Ik ben ook de wagons aan het verzwaren want die lichte plastic dingen...[B)]
Heeft er nog iemand een speciale raad of zo? Alle opmerkingen zijn welkom

prulleman

#70
Morgen vertrekken we naar Dortmund. Een hele week met Margaaz spelen[;)]. Jammer genoeg zijn de verbeteringen enkel van technische aard en dus niet zichtbaar voor publiek. Wegens tijdgebrek saat de signalisatie er nog niet op[}:)][:o)]. Ik zou er nog zoveel aan willen bijwerken dat ik niet weet waar te beginnen. Iedereen die langskomt in Dortmund is van harte welkom om enige suggsties te doen.
Wie komt er naar Intermodellbau?

Gerolf

#71
Mij mag je donderdag verwachten, in het gezelschap van ModelbaanH0 en zijn zoon [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

prulleman

#72
Je bent van harte welkom Gerolf. En de anderen ook natuurlijk[:)][;)]

prulleman

#73
Het is stilaan tijd aan het worden om Margaaz up te graden voor de expo in Mechelen. Ik heb een pendelautomaat gekocht. Het is de bedoeling om tijdens de (verplichte) koffiepauze de baan op automaat te zetten. klinkt simpel maar vergeet niet dat er daarbuiten ook normaal gereden word met gesleepte treinen. Dus moet ik alles kunnen overbruggen[:o)]

gjvdz

#74
hey prulleman, ik heb een vraagje. Van welke bouwer zijn de rails en de treinen?[:D]
Mvg Giel-Jan