Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

nieuwe fotos

Gestart door ysbeer, 04 oktober 2009, 14:30:01 PM

ysbeer

Ik heb eens wat nieuwe fotos gemaakt,maar je ziet wel dat ik nu weer volop aan het bouwen ben.
Sorry dus voor hier en daar een gat,een rare plek of wat gereedschap
wim

DelticPower

Hoi Wim, het is een plezier om naar jouw foto's te kijken, dus veel succes met bouwen, maar ook met fotograferen.
  Met de groeten van Jan.

jacques timmermans

Wim,

Van welke fabrikant stamt het schuilhuisje (een relikwie uit de Tweede Wereldoorlog om het spoorwegpersoneel tegen bomscherven en granaatsplinters te beschermen) aan de onbewaakte overweg op de eerste foto?

Jacques Timmermans

ysbeer

citaat:
Geplaatst door jacques timmermans

Wim,

Van welke fabrikant stamt het schuilhuisje (een relikwie uit de Tweede Wereldoorlog om het spoorwegpersoneel tegen bomscherven en granaatsplinters te beschermen) aan de onbewaakte overweg op de eerste foto?

Jacques Timmermans



Dat soort huisjes staat bij bijna elke automatische overweg in duitsland.
Leuk als je treinen gaat spotten,2 min voor de overweg echt dicht gaat belt er een bel in dat huisje,dus dan weet je opletten.

Het wordt geleverd (in HO ) door BRAWA.
wim

glamo

mooie foto's wim, knap[;)]
 

poco loco

Wim,

Wat moet er gezegd worden?
Een 'ambachtsman' in actie.
Zoals al jaren lang, en steeds beter.
Ikzelf val dan weer op de zeer praktische uitwerking van je bekolingsinstallatie: simpel en effici?nt.
(een item waar ik al jaren mee worstel -fictief Ardeense stelplaats-)

Vraag:
De huizenrij in de straat, achteraan, parallel met de achtergrond (= mijn interpretatie), is die ook op 1/87? Of doe je daar aan perspectief-schaalverkleining?

Groeten,
Luc.

ysbeer

Alle huizen zin (in principe) 1 op 87.
Maar ik heb voor de achtergrond wel de kleinste uitgezocht.

en dat BW ,het is nog niet af,ik zie trouwens steeds meer dingen liggen op de fotos die er niet horen.
Dus bouw is weer in vollen gang (heeft zeker drie maanden stil gelegen).
Ik had er even de balen van.
wim

Bundesbahnfreak


C-rail

Knappe baan, mooie weathering ook[8D]

PeterBrz

Hoi Wim!

Waaw wat een baan! Prachtig gewoon, echt een plezier om naar je foto's te kijken [:)] ! Proficiat!

Groeten, Peter