Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 85

Gestart door conducteur, 10 september 2009, 17:33:06 PM

Mr-tsjoektsjoek

citaat:

Eerste vraag: Hoeveel blz had het 0-nummer?



20 ! Men is beginnen nummeren met 1 aan de voorpagina, dus in totaal waren er 20 blz [:D][:D][:D]

factageklerk

Wat die wedstrijd betreft , wat voor diegenen die niet vanaf het begin op MSM geabonneert waren of nieuwelingen die pas later het blad beginnen lezen en kopen zijn ?
 

doomslu

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Wat die wedstrijd betreft , wat voor diegenen die niet vanaf het begin op MSM geabonneert waren of nieuwelingen die pas later het blad beginnen lezen en kopen zijn ?

Die zullen moeten slim zijn! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

die kunnen gewoon niet winnen, pech voor hen, geluk voor de andere [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Pol

Ik zal niet bij de winnaars zijn gezien ik niet alle MSM's heb, maar ik vind het wel een knap initiatief om een verjaardag te vieren![:)]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Klaas Zondervan

Het is een truc van de uitgever om van de voorraad oude nummers af te komen.[:D]

Michael

Van oude voorraad af willen of niet, ik heb de afgelopen 2 jaren via marktplaats en ebay bijna alle oude nummers van voor nr 55 weten te bemachtigen en de ontbrekende nummers een 4 tal heb ik nabesteld, en zeg toch zelf, een mooier blad over deze hobby is er niet in het nederlands. Een prachtig naslagwerk waar ik al veel plezier heb aanbeleefd.
Een 10 jarig jubileum kunnen we alleen maar toejuichen, gevolg een extra dik nummer dus extra lees plezier. Maar hier in NL nog een dag of 10 geduld voordat het blad er is.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

janjozef

Oke dat lever al 2 punten extra op bij de wedstrijd [:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michael

Jan, dat is mooi alvast 2 punten nu de rest nog!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steven 1/43 modelling

Moge degene die met de grote dossier kennis winnen , woehahaha !!! [:D]

Peter

Vandaag zat hij in de bus. ZEEEEEEEEEEEEER goed nummer met al vast een dank u wel aan Gerolf en Dirky voor de prachtige artikels (de rest moet ik nog lezen)
De wedstrijd is heel simpel dus iedereen moet het eigenlijk kunnen oplossen behalve........ik
Ik heb weer die verdomde pech en dat is niet eerlijk.
Ik kan godsonmogelijk naar Genk komen om zowel desgevallend de prijs af te halen, en hoe ik aan de gegevens van de schiftingsvraag moet geraken is mij dus een raadsel.
Zou wel verwachten van MSM dat ze iedereen een faire kans zouden geven, maar......[B)][B)][B)]Spijtig.[:0][:0][:0]
Met vriendelijke groeten
Peter

argilla

Inderdaad Peter, zeeeer goed nummer. Vooral Gerolf zijn her-uitgave van het etsen is nuttig. Alleen die timer ? of moet dat item nog aanbod komen. Ik gebruik nu de analoge timer uit mijn doka (met een relais) vraag is kan dit niet digitaal?

Verder prima werk van de redaktie !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Peter

Vandaag zat hij in de bus. ZEEEEEEEEEEEEER goed nummer met al vast een dank u wel aan Gerolf en Dirky voor de prachtige artikels (de rest moet ik nog lezen)
De wedstrijd is heel simpel dus iedereen moet het eigenlijk kunnen oplossen behalve........ik
Ik heb weer die verdomde pech en dat is niet eerlijk.
Ik kan godsonmogelijk naar Genk komen om zowel desgevallend de prijs af te halen, en hoe ik aan de gegevens van de schiftingsvraag moet geraken is mij dus een raadsel.
Zou wel verwachten van MSM dat ze iedereen een faire kans zouden geven, maar......[B)][B)][B)]Spijtig.[:0][:0][:0]



Wees gerust Peter. Ik kan ook niet naar Genk [:(]. Volgens het reglement, mag ik ook niet mee doen [:(]. En die vraag : het gewicht van 24 personen schatten (waarvan ik er maar enkele al gezien heb [;)]) is ook een onbegonnen werk [:(][:(][:(]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door dgrr57

En die vraag : het gewicht van 24 personen schatten (waarvan ik er maar enkele al gezien heb [;)]) is ook een onbegonnen werk [:(][:(][:(]




Bestaat de kernredactie uit 24 personen?
Als ik jou was zou ik mijn MSM eens van voor tot achter uitlezen en dan bedoel ik niet alleen de artikels. [;)]
Een zachte tip die ik geef, maar een echt antwoord geven ga ik ook niet doen hoor. Als ik iets kan winnen heb ik maar 1 doel en dat is dan ook daadwerkelijk winnen.

Succes allemaal.

PS: Moest ik nu winnen, dat was dan niet afgesproken maar wel volledig puur toeval. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michiel

Ik heb net de nieuwe MSM uit de bus mogen halen, en snel doorgebladerd. Dit nummer ziet er geweldig uit! Toch snel de wedstrijd bekeken, en inderdaad: 1 jaar geabonneerd, en ik herken welgeteld 1 baantje... jammer. Over 10 jaar, met de zoektocht door de nummers van 84 tot 168, zal ik wel kunnen meedingen. Ik ga nu lezen...

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)