Inzet belgische locs op de modelbaan

Gestart door Binco, 04 september 2009, 18:17:53 PM

vanmiegroet

#135
Schone 16'erkes
Markliners die gemoderniseerd zijn of vitrains?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Binco

#136
citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

Schone 16'erkes
Markliners die gemoderniseerd zijn of vitrains?


Vitrains ofcourse!!!! [;)][:p]

rixke rail

#137
Weer wat ge-experimenteerd en gefilmd op mijn baan ! [:o)]
Klik op de links om te zien.  

- naar aanleiding van een ander draadje :
5109 + 6005 + hkm

- recent vond ik een foto van een merkwaardige samenstelling, die moest ik gewoon imiteren [:p] :
60+m2+m2+60

- gewoon eentje uit de oude doos :
hlv 26.005


Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

jakke

#138
citaat:
Geplaatst door rixke rail

Weer wat ge-experimenteerd en gefilmd op mijn baan ! [:o)]
...

- recent vond ik een foto van een merkwaardige samenstelling, die moest ik gewoon imiteren [:p] :
60+m2+m2+60
...

Modelspoorse groeten,
Eric.





Een beetje off-topic , maar kan je onthullen welk digitaal samenspel van decoders , besturingcentrale en software kan zorgen dat deze  locs netjes in dubbeltractie kunnen gedwongen worden ?

Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

ERVIN

#139
Ik denk dat Rixke hier gebruikt maakt van een dummy reeks 60 , en dat de andere voor de tractie zorgt.
Trouwens mooie filmpjes hoor Rixke.[;)]

rixke rail

#140
@ jakke : de 6079 is idd. een ouwe KMB, die defect was en dus maar tot dummy omgevormd werd ... Ik heb een analoge baan en kan dus niet anders ! [:o)]
Dank U voor de appreciatie, Erwin !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Ikar

#141


bye

[:)]
 

Binco

#142
Very nice, Ikar[;)]


mardelat

#143
Eric, prachtig, ??n woord dus; vooral die 26 in zwart-wit vind ik zeer geslaagd. Doe zo voort, Marcel

Ikar

#144
Dank u Binco [;)]





bye
 

Ikar

#145



bye
 

PeterBrz

#146

Metpetergaathetbeter

#147
citaat:
Geplaatst door PeterBrz





da ziet er in orde uit[:p]
Groeten Peter[;)]

Davy

#148
Even een vraagje, van welk merk zijn die onderlossers hierboven? en zijn die van de Belgische spoorwegen? groeten Davy

Binco

#149
citaat:
Geplaatst door Union Pacific

Even een vraagje, van welk merk zijn die onderlossers hierboven? en zijn die van de Belgische spoorwegen? groeten Davy



Die zijn van het merk Mistral Train Models, er zijn er voor de belgische spoorwegen als voor de franse spoorwegen.
De Belgische zijn een paar jaar geleden exclusief gemaakt voor Jocadis en ondertussen al lang uitverkocht.
Het zijn zeer mooie wagons waar ze zeker eens met een tweede oplage mogen komen [^]

[:)][;)]