Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

VAERWEGH DOK

Gestart door janjozef, 21 augustus 2009, 13:57:42 PM

DFS

Ik volg al een tijdje, blijf zeker verder volgen !

SuSke

Vanmiddag weer een rijnamiddagje gehad  ;) maar met helaas een heleboel problemen met de boosters en centrale met onverklaarbare kortsluitingen.
Uiteindelijk het hee gebeuren toch aan de gang gekregen  8)

Geen specifieke afspraken gemaakt wat loc's aanging, maar iedereen had vandaag zin in de G2000-reeks  ::)

20160402_170437 by Frans Peeters, on Flickr

En de 9101 van VBV heeft ook een beetje werk verzet

20160402_173330 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eddy

Knap lokje :P.Denk dat ik volgende week op de mobexpo,ook eens langs VBV ga.

groeten eddy

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stieven76

Private video Frans...

bollen neus

Citaat van: SuSke op 03 april 2016, 17:14:12 PM
Filmpje van de "kleinste Belg" is ge-edit

MTD - 2RD - rijdag 20160402 - Kleinste Belg onderweg - 9101 DCC - VBV by Frans Peeters, on Flickr

Zeer zeer mooi maar enkel ik log me nergens voor in, dank voor de democratische instelling zoals al zoveel keren hier voorgevallen op dit forum.
Let op licht blauwe kleur is wel geweldig te noemen.
Mooi mooi.
Den Eric.

SuSke

Zou moeten recht gezet zijn nu.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stieven76

Citaat van: bollen neus op 03 april 2016, 18:19:53 PM
Citaat van: SuSke op 03 april 2016, 17:14:12 PM
Filmpje van de "kleinste Belg" is ge-edit


Zeer zeer mooi maar enkel ik log me nergens voor in, dank voor de democratische instelling zoals al zoveel keren hier voorgevallen op dit forum.
Let op licht blauwe kleur is wel geweldig te noemen.
Mooi mooi.
Den Eric.

Je kan natuurlijk ook gewoon even meegeven dat het filmpje niet zichtbaar is en dan wordt het wel opgelost..  ::)

Stieven76

Citaat van: SuSke op 03 april 2016, 18:23:00 PM
Zou moeten recht gezet zijn nu.

yep, filmpje is zichtbaar nu. Fijn ding. spijtig dat de mijne zo niet kan rijden. Zal toch nog eens een ovaaltje op tafel moeten leggen..  ;)

Cozzy

Mooi machien in een mooi landschap!

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

SuSke

Vandaag of morgen steken ze me echt weg  8) 3,60m voetpad is gekrast en staat in de primer




Ondertussen waren de anderen aan het werken aan de perrons met verlichting





maar het resultaat mag gezien worden




En tussen al dat gerommel wordt de containerkraan ook helemaal gedemonteerd voor een grote revisie en schilderbeurt  8)

Er wordt dus naarstig gewerkt om de baan klaar te hebben tegen eind september, ook de scenery invulling krijgt stilaan vorm op de verschillende werktafels thuis en de voedingsperikelen van vorige zaterdag zijn ook opgelost.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Ik heb de indruk dat er vaart achter zit!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Vandaag of morgen steken ze me echt weg .....


Oh Frans, ik had het al eerder verwacht, gelukkig hebben ze u nog niet gevat  ;) ;)


modelbaanHO

We hebben die met hun witte frakskes al een paar keer terug weg gestuurd.  :)
Welke andere gek gaan we anders nog vinden om het allemaal verder af te werken.  ;D
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.