Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

LS models reeks 27 met lokpilot basic

Gestart door BartT, 19 augustus 2009, 00:08:19 AM

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Peter

Toen ik vannamiddag in een van de grote media en elektro ketens vroeg waar het vervangscheerblad voor een Braun scheeerapparaat hingen bekeek de verkoper me met grote ogen en zei doodleuk. Dat hebben we niet, vraag het eens wat verderop bij Kruidv... daar hebben ze dat want die verkopen ook scheerschuim[:(!][:(!][:(!]

En dan nog zeggen dat de hollanders van die flauwe belgen moppen maken[:D][:D][:D][:D]
wim

BartT

haha,

Ik was er inmiddels zelf al!!! achter[B)]

Echter LS zegt in hun beschrijving dat F6 voor LP V3,0 niet beschikbaar zou zijn

groeten,

Bart
DB grensverkeer 1980-83
Intellibox Koploper

Gerolf

citaat:
Geplaatst door ysbeer
citaat:
Geplaatst door Peter
Toen ik vannamiddag in een van de grote media en elektro ketens vroeg waar het vervangscheerblad voor een Braun scheeerapparaat hingen bekeek de verkoper me met grote ogen en zei doodleuk. Dat hebben we niet, vraag het eens wat verderop bij Kruidv... daar hebben ze dat want die verkopen ook scheerschuim[:(!][:(!][:(!]
En dan nog zeggen dat de hollanders van die flauwe belgen moppen maken[:D][:D][:D][:D]
Terwijl we dat prima zelf kunnen [:D] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mini-bs

Patrick,

ik zie dat de lokpilots ook op toepassing van railcom voorzien zijn, maar hoe staat het met assymetrische dcc ?

Randall