Nieuws:

Nu in MSM 251 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2024

Hoofdmenu

LS Magazine

Gestart door Jurgen, 30 juli 2009, 13:10:24 PM

Brunel

Aha, ik begrijp dat de marketing van LSM is gebaseerd op die van Volvo, dus alsof het om de vijfjaarlijkse aanschaf van een auto van 50.000 euro gaat.
Dat verklaart een hoop. [:D]

Als ze de onderdelenservice nou ook naar die van Volvo modelleren dan zijn we weer een stuk verder. [8D]

Jurgen

Ik heb mezelf toch ook maar aangemeld.

Ik heb op verschillende vlakken al eens gewoon blindelings een sprong gemaakt en dat is me tot nu toe nog nooit slecht bekomen. Als het tegenvalt kan ik nog altijd stoppen na een jaar h
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik heb mezelf toch ook maar aangemeld.

Ik heb op verschillende vlakken al eens gewoon blindelings een sprong gemaakt en dat is me tot nu toe nog nooit slecht bekomen. Als het tegenvalt kan ik nog altijd stoppen na een jaar h?.

De uitgever is Kurt Heidbreder. Het zou dus normaal gezien moeten meevallen [:)]

tom007

ik heb me een abonnement aangeschaft. ik hoop dat hij ook in het Nederlands wordt uitgegeven. Momenteel ben ik bij marklin club en de laatste tijd ben ik niet zo goed content over. Altijd over het zelfde informatie over marklin met praktisch geen Belgische locs van informatie.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door tom007

ik heb me een abonnement aangeschaft. ik hoop dat hij ook in het Nederlands wordt uitgegeven. Momenteel ben ik bij marklin club en de laatste tijd ben ik niet zo goed content over. Altijd over het zelfde informatie over marklin met praktisch geen Belgische locs van informatie.

Wel, ik vind dat sinds de grote omschakeling naar een centrale club waarbij iedereen het M?rklin Magazine en het Club News krijgt het niveau ook wat gedaald is.

Vroeger kreeg je nog nieuws specifiek voor Belgi?, maar tegenwoordig is dit volledig weg. Ook de Duitse "Stamtische" (of hoe heet het?) werden niet weergegeven in de internationale magazines, maar sinds de problemen bij M?rklin en daarbijgaande besparingen staan die dus ook gewoon vermeld in het internationale magazine.

Het is dan ook het laatste jaar geweest dat ik lid was en nu ga ik dus eens LS Magazine proberen. Ik hoop ook op een Vlaamse versie, voorlopig heb ik ingetekend op de Duitstalige editie.

Vreemd is wel dat ik een franstalige mail gekregen heb met gegevens om te betalen. Ach ja, eind september verschijnt het eerste magazine.

Men had wel als promotie de 2 magazines van dit jaar en de magazines van 2010 samen voor dezelfde prijs mogen aanbieden, maar ja.

EDIT: Ze lezen hier blijkbaar mee want rond een uur of 6 heb ik een Nederlandstalige mail gekregen. 2 zelfs, ze willen het duidelijk goed doen. [:D]
Maar ze mogen gerust zijn hoor, het geld was 2 dagen geleden al overgeschreven. Ik was gewoon verbaasd omdat ik mezelf aangemeld had voor het Duitstalige magazine met optie op het Nederlandstalige en dan een Franstalige mail kreeg. Ach, kwestie van een Belgisch gevoel te hebben h?. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

cyberbeast

Dat ze hier meelezen is een feit [:)]
Vriendelijk van ze om toch nog een nederlandstalige mail te zenden.

Basaffretons

De website van Ls heeft opnieuw een update gekregen en er zijn enkele (franstalige) voorbeeldpagina's van het magazine toegevoegd.
Jammer genoeg is de tekst op deze beelden niet leesbaar, maar ze geven toch een goede indruk van wat je kan verwachten (de inhoudstabel is hierin toch duidelijk).

http://www.lsmodels.com/LSMagazine/francais/echantillon.php

Het eerste nummer zou blijkbaar reeds deze maand beschikbaar zijn.

Groeten,
Kristoffer

Gert1

Is LS Magazine in Belgie al verschenen?
Vooralsnog ga ik er vanuit dat alleen de Franse en Duitse versie verschijnen en (nog) geen Nederlandse. Klopt dat?

mvg,
Gert

itchy

Ik heb me aangemeld voor de franstalige uitgave met optie voor nederlandstalig indien voldoende interesse. Aangezien ik van LSM bericht heb gekregen dat ik de franstalige versie zal ontvangen, neem ik aan dat er inderdaad (nog) geen nederlandstalige versie zal worden uitgebracht.
Steven

citaat:
Geplaatst door Gert1

Is LS Magazine in Belgie al verschenen?
Vooralsnog ga ik er vanuit dat alleen de Franse en Duitse versie verschijnen en (nog) geen Nederlandse. Klopt dat?

mvg,
Gert

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

krispy

@ gert1 :

Ik heb eens een mailtje naar LSM gestuurt met de vraag en heb als antwoordt gehad dat het zeker niet voor nummer 3 zal zijn de nederlandstalige uitgave
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

janjozef

Laat zien wat we weer waard zijn
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gert1

Hoe bedoel je dat Jan Jozef?

Voel je je gediscrimineerd als Vlaming omdat je genoegen moet nemen met een Franse of Duitse uitgave of bedoel je dat we als Nederlandstalige modelspoorders weinig waard zijn omdat we geen eens 350 mensen bij elkaar kunnen krijgen voor een Nederlandstalige uitgave?

mvg,
Gert

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Gert1

Hoe bedoel je dat Jan Jozef?

Voel je je gediscrimineerd als Vlaming omdat je genoegen moet nemen met een Franse of Duitse uitgave

mvg,
Gert

Ja , heel zeker.

Wist MSM 10 jaar geleden dat ze toen onmiddelijk 350 lezers zou hebben, ik dacht het niet h

Peter

citaat:
Voel je je gediscrimineerd als Vlaming omdat je genoegen moet nemen met een Franse of Duitse uitgave of bedoel je dat we als Nederlandstalige modelspoorders weinig waard zijn omdat we geen eens 350 mensen bij elkaar kunnen krijgen voor een Nederlandstalige uitgave?

Wie zegt dat er voor de Franstalige 350 abonnee's zijn, zonder de Nederlandstalige erbij te tellen natuurlijk.[:0][:0][:0]
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Inderdaad ik voel mij gediscrimineerd, als je mensen tegen de haren wil instrijken moet je op deze manier beginnen, en geloof me ik koop regelmatig rail-reveu, en dat is ook frans

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem