Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

knop 'recente onderwerpen'

Gestart door Gerolf, 29 mei 2005, 20:19:58 PM

Gerolf

Het kan aan mijn PC liggen, maar sinds ongeveer een week gebeurt dit:
Nadat ik een bericht gepost hebt, en ik terug wil klikken naar 'recente onderwerpen' schakel ik terug naar het meest recente inlogmoment, niet naar het moment van de vorige sessie.
Daarnet nog: de laatste keer was ik vanmiddag komen kijken op het forum, na het inloggen ga ik naar 'recente onderwerpen, geselecteerd op laatste bezoek op ...' en zie ik netjes de nieuwe berichten sinds vanmiddag. Ik reageer op een onderwerp, wil terug naar de 'recente onderwerpen gaan', en het laatste bezoekmoment is ... 3 minuten geleden. Het overzicht van de laatste 8 uren ben ik dus kwijt, en ik moet dus gaan kijken naar de recente onderwerpen van de laatste 12 uren.
Ligt dit aan mijn PC of is er iets veranderd aan het forum?
Zijn er nog bezoekers die dit overkomt?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loco

Klopt, ik heb dezelfde ervaringen. Er moet iets veranderd zijn aan de instellingen van het forum.
Loco

janjozef

Ik heb hetzelfde probleem

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

marctje

Redelijk ambetante situatie, ik heb er nml. ook last van en dit al geruime tijd
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

tonycabus

Ja, ik ook!
ofwel alles geel, of alles purper[:(]
Ga eens aan de webmaster vragen, want aan die dinges kan ik niet foefelen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

pahasoft

Ik had er ook last van; alleen bleek dat ik niet meer automatisch inlog. Weer even bekend gemaakt en het werkt weer als van ouds.

Gerolf

De laatste tip even gevolgd: Uitgelogd en terug ingelogd ... ik ben benieuwd... helaas geen gunstig resultaat!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Guy Van Meroye

Ik heb ook geprobeerd in en uit te loggen, maar zonder resultaat. Er is duidelijk iets mis met het "systeem".
Guy
 

marimon

Daar had ik een aantal weken geleden ook al problemen mee.

Groeten,
Marc
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

M4m

Ik dacht zojuist de oplossing gevonden te hebben, ik had een paar maal op de knop vorige geklikt, en ik was terug waar ik vertrokken was.
Ik wil dit hier dus neerpennen, klik op 'reactie plaatsen' en ik krijg de melding dat ik niet ingelogd ben, tegenslag dus.

Maar ik denk nu dat ons probleem misschien iets met cookies te maken heeft. Ik ben wel een PC leek -gelukkig met meer verstand van treintjes.
Spoorse groeten, Peter

pahasoft

Hier in Nederland werkt alles prima en zoals het hoort! Misschien is de opmerking uit de vorige bijdrage even om iets op te letten!

Steven86

Het ligt niet aan je PC... ik heb ook hetzelfde probleem. Tijdens de navigatie 'vergeet' de site wat je recente aanlogstatus is... Volgens mij is er iets fout met het cookiebeheer van de forumsoftware.

janjozef

zie ik nu verkeerd of is het probleem opgelost ????

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johnnytrein

Neen janjozef volgens mij niks opgelost. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janjozef

er is wel iets aangedaan maar opgelost is het inderdaad niet volledig
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem