Mol-Cargo : het is begonnen.

Gestart door ERVIN, 15 juni 2009, 21:43:12 PM

Gerolf

Mooie foto's, Erwin. Leuk sfeertje [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bolle neus

Het werken stopt nooit in Mol-Cargo[:D]Mooie mooie foto's Erwin[:)]
Etienne

evan

Jep das inderdaad een leuk sfeertje!

Grts
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

Merci mannen , maar een lampje aansluiten kan iedereen h? , als ik zie hoe sommigen ( Evan enz..) bezig zijn met doorgedreven scenery , dan zakt de moed mij wel in de schoenen hoor.[:(]

evan

Dat is nochtans niet de bedoeling[;)]

Je mag fier zijn op je realisaties daar hoor en terecht!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OMC

Bwa, zeker de moed niet laten zakken. Evan zit echt wel op een heel hoog niveau qua scenery en ik denk dat er wel velen jaloers zijn op zijn kunnen en dat is zeker geen schande vind ik. Anderzijds houdt niemand je tegen om zijn niveau te willen benaderen [:D]

Jouw baan is sowieso al klasse met al de speelmogelijkheden, baanplannen, opbouwen en afbreken, technische kant, ... Geef jezelf ook de tijd om het allemaal af te werken zoals jij zelf wil dat het er moet uitzien.[:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN

citaat:
Geplaatst door OMC
Anderzijds houdt niemand je tegen om zijn niveau te willen benaderen [:D]

Jouw baan is sowieso al klasse met al de speelmogelijkheden, baanplannen, opbouwen en afbreken, technische kant, ... Geef jezelf ook de tijd om het allemaal af te werken zoals jij zelf wil dat het er moet uitzien.[:)]


Hmm , das dan ook weer waar. [:I][;)]

Thommy

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Merci mannen , maar een lampje aansluiten kan iedereen h? , als ik zie hoe sommigen ( Evan enz..) bezig zijn met doorgedreven scenery , dan zakt de moed mij wel in de schoenen hoor.[:(]



is ook een totaal ander soort landschap. Jij werkt aan een havenbaan, waar je met een quasi vlak landschap zit. En je dus andere mogelijkheden moet aangrijpen, want bergen/rotspartijen komen er niet aan te pas.

nuja, feit dat evan z'n mogelijkheden en tijd zowat ongrenzelijk lijken
Greetz

Thommy

railman56

als je eens moest weten hoeveel er jaloers zijn op uw baan Erwin [;)]
ik wil ze de kost niet geven hoor [:D]
nog steeds goed bezig en hopelijk mogen wij nog lang meegenieten [;)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door railman56

als je eens moest weten hoeveel er jaloers zijn op uw baan Erwin [;)]
ik wil ze de kost niet geven hoor [:D]
nog steeds goed bezig en hopelijk mogen wij nog lang meegenieten [;)]
marc



Inderdaad, en ik kan veel eten ! Blijven posten Ervin[:p]

Groeten Peter[;)]

ERVIN

Momenteel leg ik de laatste hand aan mijn eerste lasergesneden gebouw , het heeft een mooi plaatsje gekregen en de eerste treinen komen het reeds begroeten.




Paulogic

T'is dik in orde vind ik.
Nog... of ist noch...[:D]
mvg,
Paul(ogic)

ERVIN

T'is een gebouw van Roco.[;)]





Maar nog h??l wat werk in deze zone hoor, maar daarover later meer.[;)]

railman56

een mooi gebouw op een mooie plaats, mooier kan niet [:D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Johan Poelmans

Wat doe je toch allemaal met je nieuwe B-models. Ben je daar buiten mee gaan rijden ofzo? [:D]