Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

51 + stuurstand?

Gestart door Artologic, 14 mei 2009, 23:33:42 PM

Artologic

Hey Iedereen,

Ik heb even gezocht in de zoekmachine op dit forum, maar die gaf me geen oplossing, dus bij deze de vraag:

Konden de locs van reeks 51 samenwerken met een stuurstandrijtuig van de m1 of/en m2 (ik keertrein rijden ermee?)

Wie het weet moge het zeggen en wie er foto s van heeft moge ze plaatsen

Mvg
 

Sicco

citaat:
Geplaatst door Artologic

Hey Iedereen,

Ik heb even gezocht in de zoekmachine op dit forum, maar die gaf me geen oplossing, dus bij deze de vraag:

Konden de locs van reeks 51 samenwerken met een stuurstandrijtuig van de m1 of/en m2 (ik keertrein rijden ermee?)


Ja, met M1. Niet met M2

Artologic

Hey Sicco,

Hartelijk dank bij deze, weer een misterie minder. Nu kan k op zoek naar m1 met stuurwagen :-)

Mvg
 

Arbeco

Hallo heren,

Een aardige tijd geleden heb ik deze vraag ook eens hier gesteld, meer bepaald welke loc's er dan voor zulke treinen werden ingezet. Als verassing kwam er toen dat de reeks 51 wel degelijk ook met M2- keertreinen had gereden, er werd toen zelfs een foto bijgeplaatst waarop er een (gele) 51 een trein bestaande uit M2 rijtuigen duwt.
En, eigenlijk is het op de baan wel een leuk gezicht ook!![:)]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Arbeco

Hallo heren,

Een aardige tijd geleden heb ik deze vraag ook eens hier gesteld, meer bepaald welke loc's er dan voor zulke treinen werden ingezet. Als verassing kwam er toen dat de reeks 51 wel degelijk ook met M2- keertreinen had gereden, er werd toen zelfs een foto bijgeplaatst waarop er een (gele) 51 een trein bestaande uit M2 rijtuigen duwt.
En, eigenlijk is het op de baan wel een leuk gezicht ook!![:)]

Groetjes Len[;)]



Was dat deze, Len ?



Lees ook even de tekst onderaan de foto a.u.b.
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Arbeco

Ja Eric, die foto was het!!
Het KAN dus wel he...
Dank dat je de foto nog eens wilde plaatsen!

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

Artologic

Aan iedereen die gereageerd heeft: dank je wel (zeker nu ik die 51 met stuurstand zag), hartelijk dank voor de reacties en de foto (het oogt inderdaad leuk).

Mvg Kristof

Ps: Als er nog iemand foto s heeft plaats ze gerust ;-)
 

Sicco

Donders, en ik ken die foto nota bene [:D]