ebay, tweedehands

Gestart door Quadran, 11 mei 2009, 23:09:37 PM

Quadran

Hallo,

wat vinden jullie nog rechtvaardig om te betalen voor een tweedehands lok bv op ebay?

Mvg
 

factageklerk

Dat hangt er van af welk model het is , in welke staat het zich bevind, hoe vlot het verkrijgbaar is op de markt dat heeft onlangs nog in een nummer van MSM gestaan

citaat:
Geplaatst door Quadran

Hallo,

wat vinden jullie nog rechtvaardig om te betalen voor een tweedehands lok bv op ebay?

Mvg


 

Gerolf

Dit is wel een ERG vage vraag. Iets specifieker?
Hangt van zoveel af: verkrijgbaarheid/zeldzaamheid - kwaliteit - gebruiksporen - ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

voila, ik denk dat het antwoordt ermee gegeven is, buiten 1 punt hoeveel er een onredelijk bedrag aan willen spenderen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Quadran

Ik vind het soms raar dat een mooie loc soms slechts 30 euro opbrengt en andere vlot 150 euries opbrengen.

Meestal gaat dit over nog perfect verkrijgbare modellen.

Het zal idd zijn wat men ervoor wil betalen,

Mvg
 

marc goovaerts

Voor modelspoormateriaal is het net als voor alle andere producten op e-bay: op vinkenslag liggen, vergelijken, snel reageren en veel geluk hebben. Ik heb dezelfde modelloc (N, in ongeveer dezelfde staat) al weten gaan, zowel aan 15 als aan 65 euro !

marctje

ik sta zelf regelmatig met materiaal op een rommelmarkt. de andere standhouders komen dikwijls aan ons vragen wat dit of dat waard is.op deze vraag kan ik maar ??n antwoord geven en dat is: de waarde van een artikel is de waarde die de zot eraan wil geven.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub