Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

M

Gestart door fredvervoort, 10 maart 2009, 19:58:25 PM

fredvervoort

Ik weet dat er verleden jaar een grote hoop mensen hun lidgeld voor 2008 niet meer betaalden. Ik heb dat nog wel gedaan, zelfs voor het jaar 2009.
Maar voor het jaar 2009 heb ik nog geen enkel bericht of wat dan ook ontvangen. Zijn er lezers die hun lidgeld voor 2009 hernieuwden en al wel iets ontvangen hebben?

Jurgen

Yep, eind november, begin december 2008 heb ik mijn brief gekregen.
Ik heb er ook opnieuw voor betaald.
Het eerste magazine van 2009 heb ik trouwens vorige maand ook al ontvangen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

fredvervoort

Dan zal ik morgen eens naar ginder telefoneren om te horen waar mijn zending gebleven is.
Bedankt

factageklerk

Ik heb dat probleem vorig jaar ook gehad toen kon je via het inmiddels terziele gegane Marklin belgi? dat laten rechtzetten. Naar Duitsland bellen doe ik er niet voor en dit jaar zal ook het laatste jaar zijn dat ik nog lid ben van Marklin....

citaat:
Geplaatst door fredvervoort

Ik weet dat er verleden jaar een grote hoop mensen hun lidgeld voor 2008 niet meer betaalden. Ik heb dat nog wel gedaan, zelfs voor het jaar 2009.
Maar voor het jaar 2009 heb ik nog geen enkel bericht of wat dan ook ontvangen. Zijn er lezers die hun lidgeld voor 2009 hernieuwden en al wel iets ontvangen hebben?

 

Jurgen

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Ik heb dat probleem vorig jaar ook gehad toen kon je via het inmiddels terziele gegane Marklin belgi? dat laten rechtzetten. Naar Duitsland bellen doe ik er niet voor en dit jaar zal ook het laatste jaar zijn dat ik nog lid ben van Marklin....

citaat:
Geplaatst door fredvervoort

Ik weet dat er verleden jaar een grote hoop mensen hun lidgeld voor 2008 niet meer betaalden. Ik heb dat nog wel gedaan, zelfs voor het jaar 2009.
Maar voor het jaar 2009 heb ik nog geen enkel bericht of wat dan ook ontvangen. Zijn er lezers die hun lidgeld voor 2009 hernieuwden en al wel iets ontvangen hebben?






Je kan gewoon naar de Nederlandstalige helpdesk bellen hoor. Er is een Nederlands sprekende helpdesk voorhanden in Duitsland. Ik geloof dat het zelfs geen internationaal gesprek is, maar daar ben ik niet zeker van. Voor de uren waarop je kan telefoneren moet je maar eens je zendingen nakijken, het is verschillende malen vermeld geweest.

Als je dat echt niet wil, kan je nog steeds bij M?rklin Belgi? terecht. Men zal je wel verder helpen dan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

fredvervoort

Vanmorgen naar Duitsland gebeld. Kreeg daar de commentaar dat de zending verleden vrijdag verzonden was en wat blijkt: bij mijn thuiskomst deze middag zat de zending inderdaad in de brievenbus.

JoVer

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Naar Duitsland bellen doe ik er niet voor en dit jaar zal ook het laatste jaar zijn dat ik nog lid ben van Marklin....


Gewoone een mailtje sturen werkt ook. Ik krijg daarop meestal binnen de paar dagen een antwoord. Ik stuur ze in het Engels en in een (poging tot) Duits.