Nieuwe modellen Olaerts

Gestart door Jurgen, 24 februari 2009, 16:39:43 PM

factageklerk

Ik ben toch in ieder geval benieuwd wat het mag zijn ,ik weet dat hij meeleest op dit forum. Allez wil je geen hint geven of het tipje van de sluier
 

T03

Wat zal het zijn, stoom, diesel of electrisch [;)]
"I have a train riding in my brain"

tufken

citaat:
Geplaatst door arizonageel

Is dat een mop dat ge het weet,ik denk dat ge niks weet en het pas weet als het aangekondigd wordt,Dus ik denk is larie  
citaat:
Geplaatst door Anarchy

Ik weet het toch al via via, maar ga niets zeggen [:p]





en weet jij dat  [;)]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Greg

Al eens het profiel van arizonageel bekeken?
Dan zal je veel duidelijk worden [:p]

@ arizonageel: bedankt overigens voor de in zeer goed nederland geschreven en erg beleefde reactie.

Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

factageklerk

Dat wist ik ook wel

citaat:
Geplaatst door marklinhobaan

Al eens het profiel van arizonageel bekeken?
Dan zal je veel duidelijk worden [:p]

@ arizonageel: bedankt overigens voor de in zeer goed nederland geschreven en erg beleefde reactie.



 

Kris

Op de website van Olaerts staan foto's van het prototype
Type 36 stoomloc , ziet er weer veelbelovend uit

Michiel

En dat zijn van die momenten dat ik een sterk gevoel van spijt en "gemiste kans" krijg, nu ik N rij. Doemme! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

Als je die type 36 zou kunnen kopen dan is een omschakeling naar HO ook wel betaalbaar zeker [:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

citaat:
Geplaatst door janjozef

Als je die type 36 zou kunnen kopen dan is een omschakeling naar HO ook wel betaalbaar zeker [:D]



[:D][:p]

factageklerk

Terug dit draadje oprakelen, het is nu oktober en dus gaan we nu wel te weten komen wat het nieuwe olaerts model de opvolger van het type 12 in metaal ik ben benieuwd
 

Peter

Volgens Guido komt er dit jaar geen opvolger voor de reeks 12. Mischien eind volgend jaar. Eerst de 36 uitleveren en dan nog de de 45 in ander versies (43)
Met vriendelijke groeten
Peter

Sicco

citaat:
Geplaatst door Peter

Volgens Guido komt er dit jaar geen opvolger voor de reeks 12. Mischien eind volgend jaar. Eerst de 36 uitleveren en dan nog de de 45 in ander versies (43)


Wat heeft Olaerts met reeks 12 van doen? Die is toch van LSM?
Ook is er geen 43 gepland, helaas. Die is te anders ten opzichte van de 45 die ze al hebben. Ik geloof dat wel de 44 binnen afzienbare tijd moet komen.

Peter

Ja, dat dacht ik wel dat je hierop moest reageren.
Olaerts maakt een type 12 stomer.[:)][:)][:)]

Dit draadje gaat trouwen over Olaerts en niet over LSM
Met vriendelijke groeten
Peter

Sicco

citaat:
Geplaatst door Peter

Ja, dat dacht ik wel dat je hierop moest reageren.
Olaerts maakt een type 12 stomer.[:)][:)][:)]

Dit draadje gaat trouwen over Olaerts en niet over LSM



Ah OK sorry, logisch natuurlijk. Ik ben een nul op stoomgebied [:D]

Mr-tsjoektsjoek

Sicco, je reactie is voor de volle 100 % terecht, Peter is hier in "fout".

In het nummeringsschema van voor 1971 spreekt men van 'type', na 1971 is het reeks.

Dus een type 12 is een gestroomlijnde stoomlok, zoals uitgebracht door Olaerts, een reeks 12 is een elektrische lokomotief zoals uitgebracht door LSM.