B-models news 2009

Gestart door Ralf Wittkamp, 22 februari 2009, 23:04:58 PM

Ralf Wittkamp

Hello.
Fantastic new models in scale H0 are coming or: Paul Vandersteen strikes back  :).

Van Biervliet and Paul Vandersteen make a "joint venture" and they are announcing fantastic new H0-models.

- SNCB Serie 55, September 2009
- CFL Serie 1800, September 2009
- new versions of the Containerwagons Sgnns
- Ertswagons Fals (LS Models?)
- Graanwaggon Uapps (LS Models?)
- one more new belgian loco (made from LS Models) would be announced in the next week

http://www.vanbiervliet.com/bmodels/bmodels-nieuw2009.pdf


greetings
Ralf Wittkamp
 

Sicco

Voor die nieuwe Belgische loc.... Hint: het is een dubbelontwikkeling (maar deze jongen vind dat niet erg gezien de kwaliteit van de B Models 60...:-))

Anarchy

Wat bedoel je met dubbelontwikkeling? Een model dat reeds bestaat of een model dat samen met de reeks 55 zal geproduceerd worden? (reeks 62/63 [:p])

PeterBrz

we weten weeral waar voor te sparen! [:D]
de reeks 5502 vind ik niet mis [8D][:D]

bollen neus

Toch weer spijtig dat er geen voorzien zijn met maar 3 koplampen en de oude schildering en 6 cijfers, tijdperk 3. Of gaan die dan ook nog komen?

Groeten, Eric[:o)]

factageklerk

de reeks 51 misschien met derde koplamp?
 

bollen neus

citaat:
Geplaatst door factageklerk

de reeks 51 misschien met derde koplamp?



Die ging MEHANO toch maken?[?]
Maar dat hoort hier dan zeker niet meer thuis in den draad.
Zelf maken, dan ben je zeker.

Groeten,Eric[:o)]

ERVIN

Mooi mooi , THX Ralf.[;)]

De 5501 - 5502 en natuurlijk de blauwe 55er zullen zeker aan de collectie toegevoegd gaan worden, ook de containerwagons zien er prachtig uit.[:0]

Dat wordt weer smullen!!![:p][:p]

mark7758

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Toch weer spijtig dat er geen voorzien zijn met maar 3 koplampen en de oude schildering en 6 cijfers, tijdperk 3. Of gaan die dan ook nog komen?

Groeten, Eric[:o)]


Kijk eens goed naar de folder.
Er staat een 55er met enkele koplampen op. Als maattekening.
Ik ga er dus maar van uit dat ze alle mogelijk versie;s gaan maken.
Dus dit jaar 4 versie's en volgend jaar weer 4 en dan weer etc.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Brossel

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Wat bedoel je met dubbelontwikkeling? Een model dat reeds bestaat of een model dat samen met de reeks 55 zal geproduceerd worden? (reeks 62/63 [:p])



Daarmee bedoeld Sicco een nieuw model, dat ook door een andere fabrikant is aangekondigd als een nieuw model.
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

Anarchy

citaat:
Geplaatst door mark7758

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Toch weer spijtig dat er geen voorzien zijn met maar 3 koplampen en de oude schildering en 6 cijfers, tijdperk 3. Of gaan die dan ook nog komen?

Groeten, Eric[:o)]


Kijk eens goed naar de folder.
Er staat een 55er met enkele koplampen op. Als maattekening.
Ik ga er dus maar van uit dat ze alle mogelijk versie;s gaan maken.
Dus dit jaar 4 versie's en volgend jaar weer 4 en dan weer etc.




Die 3D tekening met enkele koplampen kan ook voor de CFL 1800 dienen h?, niet noodzakelijk een type 205 [;)]

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Brossel

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Wat bedoel je met dubbelontwikkeling? Een model dat reeds bestaat of een model dat samen met de reeks 55 zal geproduceerd worden? (reeks 62/63 [:p])



Daarmee bedoeld Sicco een nieuw model, dat ook door een andere fabrikant is aangekondigd als een nieuw model.



Dan gok ik op de reeks 60 Proto [:p]

ems

Onder dubbelontwikkeling versta ik 2 fabrikanten die hetzelfde model uitbrengen, dus niet een proto-60 (ik moet toch beter leren lezen [:I] 't zal inderdaad dan wel een proto-60 zijn....
Groet, Edwin

cyberbeast

Ik gok op LS. Dan is de keuze voor mij ook snel gemaakt :p
Dan nog een nieuwe 62 en ik heb zowat alle Belgische modellen die ik wens. De 77 kan nog efkes wachten.
 

Sicco

citaat:
Geplaatst door ems

Onder dubbelontwikkeling versta ik 2 fabrikanten die hetzelfde model uitbrengen, dus niet een proto-60, want die lijkt in de verste verte niet op een reeks 55. Ben wel benieuwd wie er nog meer een reeks 55 gaat uitbrengen, want M?rklin zal het wel niet zijn.


Nee B Models/LSM gaat een dubbelontwikkeling aankondigen, niet een ander ??k nog de 55...