Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Gele 23 ers van M

Gestart door Break302, 05 mei 2005, 23:05:15 PM

janjozef

#15
als je je ergert aan die kleine foutjes dan vindt ik de nieuwe schildering nog veel idiooter(kan fout geschreven zijn). Een schildering uitbrengen die hoogst waarschijnlijk niemand ooit echt gezien heeft op dit forum dat is idioot. Al de andere "fouten" moet ge gaan nazien, zijn niet altijd ergens beschreven en soms waren ze wel echt zo maar hebben ze niet lang zo rondgereden.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steven86

#16
citaat:
Geplaatst door FREMO e.V. - afd Belgi?

Ja, wat wil je van een doorgedreven SPEELGOED" fabriekant.

Tot op heden hebben zijn zij er nog niet eens ingeslaagd, een waardig model op de markt te brengen.

T' is weer op zijn M?rklins. Eventjes herschilderen, zeggen dat het een beperkte reeks is en vooral er een monster prijs voor vragen. Al wat bij hun telt is, KASSA - KASSA. T' zijn toch domme belgen die deze verkeerde zaken zullen kopen.

Had echter beter verwacht van Guido Olaerts. Hij had ze moeten weigeren en terug sturen zoals de 52/53  van ROCO.

Spijtig!

Mvg
FREMO e.V. - Afd Belgi?



Al eens overwogen om via eBay een echte trein te kopen? Doen! Het kan bevrijdend werken [:D]

locomotion

#17
Ik raad iedereen aan, die deze loc wenst te kopen, om de loc eerst goed te bekijken. Bij een vriend ontbraken de stekkerdozen vooraan op ??n front inclusief de slangen (kan moeilijk anders). Maar ook binnenin de loc ontbrak ??n en ander. Geen luidspreker en voor een gelijkstroomversie stak er de originele motorolla decoder in waarmee hij blijkbaar niet veel mee kon doen. Terug naar afzender. Jammer.
Locomotion

Break302

#18
Hallo Locomotion

Mag ik misschien weten waar die gekocht is en om welk nummer het zich hier handelt ?
Gelijkstroom versie met Motorola decoder is mij bekend voor intellibox gebruikers, maar dat de Luidspreker er niet inzit is wel vreemd !
groetjes Break302

locomotion

#19
Break
Hij laat zijn digitale treintjes momenteel proef rijden op de nieuwe startset van Roco digitaal.
Locomotion

BD1701

#20
Met welke Belgische rijtuigen, en wagons zijn deze gele 23'ers allemaal inzetbaar op de modelspoorbaan? Ik heb mijn 2381 (geel) voorlopig ingezet, om het slepen van mijn (model) Ski-Express, bestaande uit allemaal Railtour-rijtuigen, zoals die in werkelijkheid gereden heeft. Misschien heeft iemand van jullie nog prachtige foto's van deze gele locs, met dieverse samenstellingen.
Altijd welkom.
 

55erke

#21
hoy
In het boek "Elektrische Locomotieven reeks 22,23,25,25.5" van marklin trix  staan er veel schoon foto's van.
De (gele) 23ers hebben nogal veel getrokken:
Rode m2 , groene m2 , ertstreinen , autotreinen , keteltreinen ,....
Als je wilt scan ik een paar foto's in en stuur ik ze door?
groeten
Johan

BD1701

#22
Beste 55erke, bedankt voor de info, je mag mij altijd foto's doorsturen hoor, hoe meer hoe liever, je kan nooit info te weinig hebben over iets he, dus laat maar komen, dit zal mij terug een stuk op weg helpen om een mooie treinsamenstelling te maken he.