Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 79

Gestart door ronny-vdv, 13 februari 2009, 20:11:18 PM

erik50

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Ik heb daar geen last meer van want ik heb mijn abonnement opgezegd zowel voor MSM als Spoorwegjournaal.

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door argilla

Nu begin ik toch lichte tekenen van paniek en onderkoeling  (volgens mijn eega) te vertonen, beste admins
Heb mijn ( nieuw)leesvoer nog niet gekregen......anders ben ik altijd bij de eersten om het te krijgen via de post en nu....[xx(][?]

zal toch niks verkeerd gedaan hebben zekers  bij de "post" ???[;)]


Bienvenue au Club [:D][:D][:D][:D][:D]
Al 2 maanden dat de post mij vergeet [:(][:(][:(][:(][:(][:(]





Niet meer tevreden ?
Wat ik toch niet goed begrijp is de uitslag van het model van het jaar.
Waarom krijgt de 18 van Marklin zoveel minder punten dan het model van LS models?
En hoe is het mogelijk dat de Spa wagens van Fleischmann winnaars zijn in hun catogerie ?
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

doomslu

erik, vragen over de uitslag van de verkiezing ?
Het antwoord kan alleen gegeven worden door de lezers, jullie dus... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

erik50

citaat:
Geplaatst door doomslu

erik, vragen over de uitslag van de verkiezing ?
Het antwoord kan alleen gegeven worden door de lezers, jullie dus... [;)]


Daarom stel ik de vraag ook aan de lezers.[;)]
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

factageklerk

Jawel ben nog tevreden, maar ik moet helaas besparen. Ik zal soms nog wel een nummer kopen. We kunnen helaas niet alles hebben in het leven


[/quote]

Niet meer tevreden ?

[/quote]
 

modelbaanHO

citaat:
Geplaatst door argilla

Nu begin ik toch lichte tekenen van paniek en onderkoeling  (volgens mijn eega) te vertonen, beste admins
Heb mijn ( nieuw)leesvoer nog niet gekregen......anders ben ik altijd bij de eersten om het te krijgen via de post en nu....[xx(][?]

zal toch niks verkeerd gedaan hebben zekers  bij de "post" ???[;)]



Dat gevoel had ik ook, dus maar eventjes naar de uitgeverij getelefoneerd. Daar wist men mij te vertellen dat mijn abonnement was verlopen. De brief om te verlengen was verstuurd, maar heb ik nooit aangekregen.

Het huidige nummer kon ik - ook wanneer ik onmiddellijk zou verlengen - niet meer krijgen, dat moest ik in de plaatstelijke boekhandel gaan zoeken. Gelukkig was daar nog net 1 exemplaar.

Enfin, vanaf het volgende nummer zou alles terug normaal moeten verlopen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

D_Loc

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO
Dat gevoel had ik ook, dus maar eventjes naar de uitgeverij getelefoneerd. Daar wist men mij te vertellen dat mijn abonnement was verlopen. De brief om te verlengen was verstuurd, maar heb ik nooit aangekregen.

Het huidige nummer kon ik - ook wanneer ik onmiddellijk zou verlengen - niet meer krijgen, dat moest ik in de plaatstelijke boekhandel gaan zoeken. Gelukkig was daar nog net 1 exemplaar.

Enfin, vanaf het volgende nummer zou alles terug normaal moeten verlopen.



Dit is wel vreemd. Bij mij is het abonnement ook verlopen, daarvan heb ik vandaag een bevestiging per mail gekregen. Uit de administratie bleek dat men vergeten was mij de brief te sturen voor het verlengen, daarvoor zijn excuses aangeboden. Tevens stond er in de mail dat, wanneer ik het abonnement zou verlengen, dit met terugwerkende kracht zou gebeuren dus vanaf nummer 79.
Het geld heb ik inmiddels overgemaakt nu dus afwachten of ik inderdaad nr. 79 ga ontvangen of dat het bij nr. 80 begint...
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

modelbaanHO

citaat:
Geplaatst door D_Loc
... , dit met terugwerkende kracht zou gebeuren dus vanaf nummer 79.



Ik heb daar expliciet naar gevraagd en men zei me dat "het abonnemment opnieuw inging vanaf het volgende nummer na ontvangst van de betaling". Dus vroeg ik: "nummer 79 wordt niet nagezonden en moet ik in de boekhandel gaan zoeken ?", en hierop werd bevestigend geantwoord.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

argilla

dat abonnement gaat met een domiceliering auto van mijn bank.
Dus daaraan ligt het niet wat het bedrag is reeds voldaan.
Waaraan ligt het dan wel ?
En nu de post gaat staken zal het blad zekers niet vlug in de bus belanden.

Maar ontvreden....zekers niet. Alleen dat wachten......[^]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

conducteur

Ik vind msm een zeer schoon magazine, maar een ding stoort mij wel mateloos. Bijna elk nummer staat er iets in't Frans in een Nederlandstalig nummer en/ofomgekeerd. Dit nummer is het weer zo. Misschien heeft er nog niemand op gelet, maar de tabel bij het artikel over finescale bouwen, staat een tabel in 't Frans waar ik de ***** van begrijp.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dgrr57

citaat:
Geplaatst door conducteur

Ik vind msm een zeer schoon magazine, maar een ding stoort mij wel mateloos. Bijna elk nummer staat er iets in't Frans in een Nederlandstalig nummer en/ofomgekeerd. Dit nummer is het weer zo. Misschien heeft er nog niemand op gelet, maar de tabel bij het artikel over finescale bouwen, staat een tabel in 't Frans waar ik de ***** van begrijp.



Niet moeilijk : frans leren [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

AtMoPo

Rian heeft gelijk.
Voor zo'n prijzig magazine mag er toch enig controle zijn voor het ter perse gaan.
AtMoPo

Klaas Zondervan

Van de schrijver heb ik gehoord dat die tabel bij de eindcontrole nog in het Nederlands was. Toen het blad eenmaal gedrukt was bleek er toch nog iets verwisseld te zijn.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Van de schrijver heb ik gehoord dat die tabel bij de eindcontrole nog in het Nederlands was. Toen het blad eenmaal gedrukt was bleek er toch nog iets verwisseld te zijn.

Ook de eindredacteur kan dat bevestigen. [;)]

Maar we werken er aan om die storende onvolkomenheden uit te sluiten.

En jullie hebben de tabel in het Nederlands van ons te goed.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vandomm

Het artikel over "Gebouwen voor Pempoul  "is super , echter : ik vind de beschrijving van het maken van vensters en ramen nogal summier. De uitleg over de spijlen en glaslatten  is nogal verwarrend . Kunnen hier geen foto"s bij ?
Cees .

AtMoPo

Raampjes maken heb jij al goed onder de knie h? Cees.
De gebouwen waar ze instaan ook hoor.
AtMoPo