De Groote Avond speelt vandaag met treintjes!

Gestart door tufken, 13 februari 2009, 19:59:26 PM

tufken

Hier het programma dat op 12/02/2009 op radio 2 was:

Voor degenen die het gemist hebben, je kan het hier nog beluisteren:

urlhttp://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=21&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/21_21dgav.xml/url

Er zijn 2 liedjes tussen elk gesprek,  ondergetekende kan je horen vanaf de 41:00 minuut,  

}:)
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


loebaske

Heb het hier net beluisterd, dat is weer eens reklame voor onze hobby, in ieder geval een gemiste uitzendig die ik kon herbeluisteren zonder te moeten betalen aan telenet of belgacom [:D][:D][:D]

M4m

i'm a train yeah. Prachtig nummer na uw tussenkomst
We zijn blijkbaar al goed bestudeerd geweest door psychologen.
Morgen nog wat verder luisteren, op de achtergrond als we creatief bezig zijn.
Mooie promotie voor de hobby heb ik tot nu toe al wel gehoord.
Maar duur heb ik toch ook al een paar maal gehoord, wat kost een nief sjakosj wel niet?
Spoorse groeten, Peter

loebaske


factageklerk

Wel, misschien moet men maar ook eens een televisiereeks maken stijl ? la van vlees & bloed[:D]. Voor onze hobby te promoten maar wij zijn geen bos[xx(] h?.  Hallo woestijnvis [:D] Neen serieus ik vond dit een goed programma op radio2
 

doomslu

Weet er iemand of die uitzending van 12/02 nog ergens te beluisteren is ? Ik kom terecht op die van gisterenavond. [:(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PaulC

citaat:
Geplaatst door doomslu

Weet er iemand of die uitzending van 12/02 nog ergens te beluisteren is ? Ik kom terecht op die van gisterenavond. [:(]



Luc, ik denk dat je enkel de laatste aflevering kan herbeluisteren.
gisteravond (na 20.00h) kon je ook enkel de aan gang zijnde aflevering beluisteren

Paul

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Geen archief op die zender? Ik was ook te laat [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tufken

Ja, blijkbaar heeft het er maar 24 uur opgestaan, ik zal er nog eens contact mee opnemen of het toch nog mogelijk is.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


MickeyMouse

citaat:
Geplaatst door tufken

Ja, blijkbaar heeft het er maar 24 uur opgestaan, ik zal er nog eens contact mee opnemen of het toch nog mogelijk is.


Ik heb de uitzending ook gemist. Heb ook al ge-mailed maar tot op heden nog geen reactie gekregen.
Mocht ik antwoord krijgen laat ik het hier nog wel weten...

Geert

loebaske

het is niet men eerste mail naar R2 maar de zoveelste en kan je op een klein papierke zeggen dat je nooit antwoord gaat krijgen, bij radio Nostalgie is het heeeel wat anders, daar tel elke luisteraar.....