Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Geen N bij Olaerts

Gestart door marc goovaerts, 01 februari 2009, 20:56:29 PM

Gottardo

Dat N leeft, merk je steeds op de diverse treinenbeurzen : er staan altijd massa's personen geconcentreerd bij het N-materiaal (al kan die concentratie ook te wijten zijn aan het feit dat de doosjes kleiner zijn, waardoor de mensen zo samendringen [:D]).  Ik kan dus bijna op de "samenscholingen" afgaan om te weten waar er N ligt [;)]

duikertje

citaat:
Geplaatst door swa

MTE is zelfs anti-N. Dat heb ik persoonlijk moeten aanhoren bij een bezoek onlangs! Bij de vraag welk onderstel er onder zijn kappen paste, kon of wilde de man mij zelfs niet antwoorden!
Buiten deze kappen, is er trouwens geen N aanbod (meer), en volgens zijn eigen zeggen zal er dat ook niet meer komen...!

 

duikertje

Ik vind dit nogal overdreven. [V] Nadat ik na 25 jaar besloten had de draad van modeltreinen weer op te nemen en mijn intentie kenbaar maakte om met N te herbeginnen ipv HO gaf de man achter de toonbank vriendelijk advies over de voor- en nadelen van N.
Ik ben er buitengegaan met mijn eerste Peco code 55 rails.
 

stanny

ik koop alles in NL. daar is aanbod groter. een winkel in Lochem heeft geweldig grote stock en heeft ook internet site...

groeten
stijn

niko

als er nog naar winkels gezocht word met N aanbod

Antwerpen op de paarde markt ruim aanbod fleischmann mini trix
Ranst Broechemlei 21 fleischmann mini trix deze is echter een kleine zaak maar toch een groot aanbod voor N

mvg niko
mvg Niko

marcgoovaerts

Niko,

Op de Paardenmarkt ? Je zal eerder de Eiermarkt bedoelen !
 

niko

citaat:
Geplaatst door marcgoovaerts

Niko,

Op de Paardenmarkt ? Je zal eerder de Eiermarkt bedoelen !




oei inderdaad je hebt gelijk op de eiermarkt

mvg niko
mvg Niko