Geen N bij Olaerts

Gestart door marc goovaerts, 01 februari 2009, 20:56:29 PM

marc goovaerts

Als herbeginner zoveel keren 'Treinshop Olaerts in Diepenbeek' tegengekomen op dit forum en in MSM, dat ik, nu ik dit week-end in de buurt was, toch eens mo?st gaan zien.

Resultaat: een paradijs voor HO-ers, maar op de kin kloppen voor alle andere schalen. Toen ik vroeg of er ?cht geen N in de winkel was, zei de viendelijke (en mooie) juffrouw dat 'er in Belgi? geen vraag naar is".

Dus N-ers: bespaar je de moeite.

n/a

Als het aanbod de vraag gaat bepalen.....

Groeten

Nic



Rikkie

[xx(]Klopt Marc, ik moet mij ook te pletter zoeken om N-materiaal in Belgi? te vinden. En inderdaad, op veel plaatsen kreeg ik ook het antwoord : ER IS GEEN VRAAG NAAR! Of : WE DOEN HET NIET OMDAT JULLIE HET TOCH BESTELLEN VIA INTERNET (Tja, we moeten wel[:(!])!
Toch zie ik dat er meer en meer modelspoorders met N beginnen of zelfs overstappen.
Dus heren invoerders/verkopers.. een gat in de modelspoormarkt in Belgi?!

Rikkie[;)]

Rochevalien

Je ziet ook geen N bij T in B,of bij VB in I of op een ruilbeurs bijvoorbeeld.Het zal dus wel kloppen dat er weinig vraag naar is,hoe jammer dat ook is voor de N-spoorders.

Gerrit

nmbs

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Je ziet ook geen N bij VB in I



?
Ok is is niet overdadig, maar er is wel degelijk een handvol.  En je kan bestellen aan goede prijzen.

Mvg Stephane

bjornbockstal

Bij V in O is er ook wat N-materiaal te krijgen en bij J in E is er ruime keuze.

treinliefde

Bij MP in S-N staat er ook wel wat, dat heb ik daar toch al gezien

Michiel

A in W heeft ook een beperkte keuze in N. (A = Alphamodels, W = Waterloo)

groeten,
Michiel
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

LockyLuke

citaat:
Geplaatst door nmbs

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Je ziet ook geen N bij VB in I



?
Ok is is niet overdadig, maar er is wel degelijk een handvol.  En je kan bestellen aan goede prijzen.

Mvg Stephane


ja,en ze hebben veel N toebehoren in de winkel liggen bij VB in I
 

Roderik

Always be modelling!

swa

MTE is zelfs anti-N. Dat heb ik persoonlijk moeten aanhoren bij een bezoek onlangs! Bij de vraag welk onderstel er onder zijn kappen paste, kon of wilde de man mij zelfs niet antwoorden!
Buiten deze kappen, is er trouwens geen N aanbod (meer), en volgens zijn eigen zeggen zal er dat ook niet meer komen...!

marc goovaerts

Zeg jongens, ik ben maar een (her)beginner hoor ! En jullie discussies in "Br zkt vr"-code voor de incrowd zijn voor mij en mijn soortgenoten serieuze puzzles. Noem aub een kat een kat ipv kt.

janjozef

Wel geloof me de meeste verstaan het zelf niet,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Roderik

citaat:
Geplaatst door swa

MTE is zelfs anti-N. Dat heb ik persoonlijk moeten aanhoren bij een bezoek onlangs! Bij de vraag welk onderstel er onder zijn kappen paste, kon of wilde de man mij zelfs niet antwoorden!
Buiten deze kappen, is er trouwens geen N aanbod (meer), en volgens zijn eigen zeggen zal er dat ook niet meer komen...!



"Anti-N" vind ik toch nogal kort door de bocht.
Als er in je winkel, als enige plaats in Belgi?, resin-kappen te koop zijn, dan noem ik dat niet Anti-N. Integendeel, dan heb je ballen aan je lijf om daarin te investeren.
Het enige wat kan gezegd worden is dat iedereen vandaag voorzichtiger wordt met het verspreiden van allerhande info. En dan nog. Met een beetje zondkijken, vind je wel een onderstel dat min of meer past.

Je kan bijvoorbeeld de vraag hier stellen... We helpen je ook graag verder.
Always be modelling!

LockyLuke

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

Zeg jongens, ik ben maar een (her)beginner hoor ! En jullie discussies in "Br zkt vr"-code voor de incrowd zijn voor mij en mijn soortgenoten serieuze puzzles. Noem aub een kat een kat ipv kt.


bij VB in I : Vanbiervliet in Ingelmunster
bij V in O : Vincke in Oostende
bij J in E : Jocadis in Edingen
bij A in W : Alphamodels in Waterloo
bij MTE in B : MTE in Blankenberge

zo het ganse codeboek[;)]