Lsmodels 2009

Gestart door MARKLINRIJDER, 29 januari 2009, 23:51:51 PM

MARKLINRIJDER

Jammer dat op zulk een kleine markt er afgerekend wordt met alleenrechten.  Een beetje samenwerking, ze zouden er beiden beter uitkomen volgens mij.
Maar ja ........................ sommigen willen nu eenmaal een monopoly.

Groetjes,

David


T13 rules

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER

Jammer dat op zulk een kleine markt er afgerekend wordt met alleenrechten.  Een beetje samenwerking, ze zouden er beiden beter uitkomen volgens mij.
Maar ja ........................ sommigen willen nu eenmaal een monopoly.

Groetjes,

David



inderdaad!! zeer correct.
en laat dat nu net dezelfde mensen zijn die ESU verdelen in belgie!
toch iets of wat verdacht nietwaar?
 

chef garde

Van de mensen van LS Models hoorde ik op de Expo in Mechelen dan weer dat M6'en (en alle andere materiaal trouwens) openbaar eigendom zijn en dat daarop geen alleenrecht of exclusieve productie mag bestaan ...

bollen neus

Het enigste dat telt is dat als er iets uitkomt de mensen er ook aan kunnen geraken hoe je het nu draait of keert.
Vinden jullie dat ook niet?

Groeten, Eric[:o)].

Jurgen

Heb gehoord van mijn handelaar dat HobbyTrade toch met de M6'en gaat komen.
Misschien dit jaar nog zelfs, maar dat gelooft hij zelf niet. Hij vond het in ieder geval zelf ook een soep met al dat gedoe.

Ik wacht in ieder geval af. Afhankelijk van mijn budget zal ik wel zien wat ik doe op het moment dat de modellen er zijn. Voorlopig trek ik er mij dus niets van aan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

modelbaanHO

De M6'en staan alleszins niet meer op de website van Hobbytrade of TSD. Ik zou veronderstellen dat wanneer de modellen toch zouden worden geproduceerd de pagina terug on-line zou worden gezet.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Anarchy

Mijn LSM'en zijn al massaal besteld dus laat die maar komen hoor [:p]

eddy

@Anarchy,

Waar hebt u die besteld?Bij T uit B staat bij LS alleen de I11 rijtuigen.

groeten eddy

Anarchy

citaat:
Geplaatst door eddy

@Anarchy,

Waar hebt u die besteld?Bij T uit B staat bij LS alleen de I11 rijtuigen.

groeten eddy



Tja t'is niet omdat die daar niet zouden tussen staan dat je ze niet zou kunnen bestellen h? [:)]

ysbeer

citaat:
Geplaatst door eddy
[brZij (hobbytrade) zouden het alleenrecht hebben om deze rijtuigen uit te brengen.Dus hoop doet leven.

groeten Eddy



Onzin,zo een recht bestaat niet,hoogsten bij eigenaar van 1:1 wagens
Het zoveelste flauwe kul verhaal van HOBBY TRADE.
wim



Chris

Mooi he ? Ze hebben weer zeer fraai werk geleverd !

itchy

Ja prachtig. Ivm de 11-en: gingen er op de 1192 geen Faiveley panto's staan? Zoals die op de HLE13? Kijk hier eens ik vraag me af of LS deze zo gemaakt heeft http://www.modeltrein-paradise.be/02b8ff98600cd972b/042fb399bb0faae14/042ea09b540887105/index.php

Steven

citaat:
Geplaatst door Chris

Mooi he ? Ze hebben weer zeer fraai werk geleverd !

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Chris

Let op : de panto's zijn voor de foto even geleend van een andere lok aldaar.
Dit is nog niet het eind product !