Wat brengt 2009 ?

Gestart door ronny-vdv, 29 december 2008, 20:13:38 PM

ronny-vdv

Al iemand nieuws over Belgische nieuwigheden in 2009 ??

Ronny-vdv8)8)8):):)
Mvg,

ronny-vdv

Anarchy

- HLD 59 in gele livrei met 5 lampen van M?rklin. Weet niet of dat al 100% zeker is ...
- LSM I11
- LSM HLE 15 nieuwe varianten
- LSM HLE 18 nieuwe varianten
- LSM M5
- LSM M6
- LSM 21/27
- LSM I10
- ...

Weer te veel om op te noemen.

ERVIN

en dan hebben we nog de LS 11 , de I11 stuurstand, de M6 stuurstand, de Hi-Speed rijtuigen, de rode Traxx en de gewone Traxxen, en ook ik ben hier heel waarschijnlijk nog veel vergeten.[:I]

BD1701

LSM reeks 11
LSM reeks 12
LSM reeks 21/27 (nieuwe varianten)
LSM reeks 15 (nieuwe varianten)
LSM reeks 18 (nieuwe varianten)
LSM/ACME reeks 28 traxx
LSM goederenwagons type: Fal, Shmms, Sgjs, ...
LSM rijtuigen type: I11, ...
B-Models containerwagon Sgnss (nieuwe varianten)
Roco reeks 20 (blauwe kleurstelling)
...

Er zal weer meer dan voldoende uitkomen wat de Belgische markt betreft, waarvoor opnieuw mijn grote dank aan de fabrikanten.
 

hapkin

citaat:
Roco reeks 20 (blauwe kleurstelling)


Van waar is die info ik heb er nergens iets van gezien ?


Mvg Steve

Fretbol

citaat:
Geplaatst door hapkin

citaat:
Roco reeks 20 (blauwe kleurstelling)


Van waar is die info ik heb er nergens iets van gezien ?


Mvg Steve



Dat zou ik ook wel willen weten.

Een blauwe 20 in recente digitale uitvoering staat namelijk ook op mijn verlanglijstje [:D]

Fretbol [;)]

chef garde

Over die M5 gesproken, heeft LSM of een ander merk die al eens in (beperkte oplage misschien) uitgebracht??

Jurgen

Blauwe reeks 20 (met geel trapezium) was aangekondigd door Olaerts en Van Biervliet, maar dit ging niet meer door. Ik dacht omdat Roco zelf plannen had voor een blauwe 20.

De M5 rijtuigen zijn nog nooit in model uitgebracht door een grote fabrikant.
Ze zijn wel aangekondigd bij LS en in het draadje van LS nieuwigheden werd al verteld dat de modellen klaar zijn om te graveren. Eind volgend jaar misschien?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

Jah kan iemand dat van die blauwe 20 bevestigen? Staat ook bovenaan op mijn lijstje ...

Peter

Wanneer komen de signalen van B-models (Van Biervliet?)
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Volgens het Franstalig forum (TMM) zou Jouef/Hornby dit jaar met een reeks 13 komen, en Rivarrossi met een 122 (reeks 22)
Weet iemand hier meer over?

Op hetzelfde forum staan de nieuwigheden van Roco afgebeeld, zodat je niet moet zoeken in de volledige Roco lijst.
Hierbij de link:
http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=4228&whichpage=2
Met vriendelijke groeten
Peter

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Peter

Volgens het Franstalig forum (TMM) zou Jouef/Hornby dit jaar met een reeks 13 komen, en Rivarrossi met een 122 (reeks 22)
Weet iemand hier meer over?

Op hetzelfde forum staan de nieuwigheden van Roco afgebeeld, zodat je niet moet zoeken in de volledige Roco lijst.
Hierbij de link:
http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=4228&whichpage=2



een beetje humor, Peter [:D][:D][:D][:D] Niet alle geruchten geloven [:)]

De reeks 13 was aangekondigd by Jouef enkele weken/maanden voor ze in failliet gingen. Hebben ze daar ooit mallen van gemaakt ??????

En de type 122 (reeks 22), dit is waalse humor van Dimitri [:D][:D]. Kijk maar naar zijn smiley (of hoe noemt men dat in het nederlands ?)

Allez, in de volgende msm staan ze aangekondigd en alles [:D][:D][:)][:)][;)][;)]

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter