Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

262/273 - 73/74/82

Gestart door Mr-tsjoektsjoek, 26 december 2008, 17:47:34 PM

trainboattools

Spreken we dan over een 21MTC of een Plux12 of een Plux22? ???

YJ
2R Digitaal, Profi-rail, Loconet, TwinCenter, Koploper.
Duitse en Belgische baan, Tp IV-V, Duitse Stomers Tp II-III

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

7003

Heb de mijne ook deze morgen gaan afhalen.
Echt een prachtexemplaar!

Heb een fotootje gemaakt zoals het soms op antwerpen kallo wel eens voorkwam wanneer de 2de 7000 kapot was kwam er hulp van een koepeltje.


boby

 

mark7758

Hij is ook hier gearriveerd. Geweldige machine. Bedankt Piko.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

SuSke

Hier is ze gisteren opgehaald, verzorgd in de winkel en ze heeft gelijk, samen met haat collega's een duurtestje mogen doorstaan.
Na het inlopen, reed ze heel soepel haar rondjes.
Ben zeer tevreden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

knibbelknabbel

De lichtjes zijn ondertussen gedimd zoals beschreven op waarde 75... Het filmpje was nog van voor het herprogrammeren van de decoder. De snelheid is inderdaad te hoog, maar hij was aan het testen hé...
Het geluid heb ik er afgehaald wegens te veel pratende mensen enzo op de achtergrond. Het muziekje is ondertussen vervangen door een rustiger melodietje :P

knibbelknabbel

Citaat van: 7003 op 08 maart 2015, 15:12:53 PM
Heb de mijne ook deze morgen gaan afhalen.
Echt een prachtexemplaar!

Heb een fotootje gemaakt zoals het soms op antwerpen kallo wel eens voorkwam wanneer de 2de 7000 kapot was kwam er hulp van een koepeltje.



Mooie 70'er!  :D

centauri167

Citaat van: knibbelknabbel op 09 maart 2015, 10:31:00 AM
Citaat van: 7003 op 08 maart 2015, 15:12:53 PM
Heb de mijne ook deze morgen gaan afhalen.
Echt een prachtexemplaar!

Heb een fotootje gemaakt zoals het soms op antwerpen kallo wel eens voorkwam wanneer de 2de 7000 kapot was kwam er hulp van een koepeltje.



Mooie 70'er!  :D

Inderdaad, mijn oog viel ook meer op de 7003 dan op de 82' ...

Rangeerduivel

Die 7003,is dat een eigen creatie?

In ieder geval mooi! :P

;)

7003

Ja das een eigen creatie staat hier op het forum een pagina over.


gr Dimi

mnieuwlaet

Heb de mijne ook opgehaald nu enkel nog plux 22 erin en rijden maar. Tis echt een prachtig machientje voor een nr mijn mening eerlijke prijs. Goedkoper mag altijd natuurlijk maar kwaliteit moet er ook zijn natuurlijk.

amibo

#357
Voor diegene die nog meer foto's willen zien;















Een prachtig model!

Johnnytrein

Ik mis bij deze loc's telex koppeling. Jammer maar helaas. :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bellejt

ik wil geen foto's ,ik wil mijn loc  >:(  .Komt wel in orde hoor.Heb alvast telex koppelingen besteld want ik zie dat de marklin koppelingen nogal groot uitvallen.De telex koppeling zal natuurlijker ogen en je hebt nog het voordeel dat je kan ontkoppelen waar je wil.Voor de prijs hoef je het niet te laten: verkrijgbaar tegen 20 euro per 2 stuks.Heb ze besteld voor de 82 en later de 73.Hopelijk komen er nog meer van deze rangeermodellen van Piko.