MSM 77

Gestart door doomslu, 15 december 2008, 16:22:48 PM

doomslu

Nog een paar keer slapen en dan is ie er !

IMGhttp://i144.photobucket.com/albums/r184/doomslu/Diverse/CoverMSM77.jpg/IMG

Een kleine greep uit MSM 77:

In 1991 bracht Treinshop Olaerts voor het eerst een schaalmodel van de stoomloc type 12 in HO. Vorig jaar werd hetzelfde model in een beperkte reeks van 50 stuks in schaal Nul voorgesteld. Afgaande op het succes en de blijvende vraag naar een betaalbaar model trok Guido Olaerts naar Korea op zoek naar een fabrikant die dezelfde loc tegen een klantvriendelijke prijs kan produceren. Of hij in zijn opzet geslaagd is kan U lezen in een uitgebreide loctest.

De Duitse P8, waarvan het Belgische type 64 een kleurvariant is, is een van de meest geslaagde locomotieftypes ooit gebouwd. M?rklin/Trix bracht onlangs een nieuw model uit van deze stoomlocomotief. Modelspoormagazine brengt een testrapport.

Een lokale spoorlijn met een landelijk karakter en met voldoende rangeermogelijkheden met een beperkt aantal wissels is het onderwerp van een mooie reportage van een baan in schaal 0e.

De eerste exemplaren van de nieuwe M?rklin Central Station 2 zijn al snel na de offici?le aankondiging aan de vakhandel uitgeleverd. Deze nieuwe centrale ziet er alleszins veelbelovend uit. Maar krijgt de klant ook waar voor zijn geld? Modelspoormagazine voelde de nieuwe centrale aan de tand.

En verder is er natuurlijk weer een boom van Jos en werkt Gerolf zijn afremsysteem af. Voorts krijgt de winnaar van de mini-baantjeswedstrijd de verdiende aandacht en hebben we het over bakstenen en kasseien op schaal en is er aandacht voor het grootbedrijf in een nieuwe rubriek.

De rest moeten jullie zelf lezen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Miljaar, dat is nu eens een suprise, onze Luc is voor de postbode[:)][:)]
All?, we weten wat er ons te wachten staat....

ERVIN

Niet alleen een mooie loc, maar precies ook een mooie baan.
Eind van de week zal hij er wel zijn zekers???

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Miljaar, dat is nu eens een suprise, onze Luc is voor de postbode[:)][:)]

Sneller dan de drukker ! [:D][:D][:D]
Normaal gesproken tegen eind deze week in jullie brievenbus of bij de dagbladhandelaar. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

De voorpagina heeft in elk geval een hoop sfeer [:p] Prachtige foto! [:0]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

binnekort te zien op onze clubbaan, in't meervoud, om echt te genieten
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

cyberbeast

Lijkt me een heel interessant nummer. Kan niet wachten.
Ik ben benieuwd naar de bespreking van de 21/27 van LS in een van de volgende nummers.
 

conducteur

Waar blijft msm, Ik heb geen geduld meer.
Geduld is een schone deugd, maar als het op is...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

loebaske

"maar als het op is" moet je der Duracel batjes insteken, die gaan langer mee[:D][:D][:D]

conducteur

Ik lag mij een kriek![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D][8D][8D]
Neen, je mag hem niet komen opdrinken[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

Ik lag mij een kriek![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D][8D][8D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Steven 1/43 modelling

Alom weer een prachtig nummer, dank u postbode en dank u redactie [^]

conducteur

Dankjewel postbode!!!!
Eerst het pakje openmaken en dan heb ik weer voor eventjes iets te lezen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

citaat:
Geplaatst door conducteur

Ik lag mij een kriek![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D][8D][8D]



Ik lach mij meestal een kriek. [:D]


Hopelijk ligt het nieuwe nummer vandaag ook op mij te wachten als ik thuiskom. De vakantie komt er wel aan, maar als ik het nummer vandaag heb, dan is het vrijdag uitgelezen. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

chef garde

Bingo!!  Lag net in de brievenbus, al vlug eens in gekeken, artikel vd 12 van Olaerts al gelezen, nu hapje eten, dan dutje doen en daarna verder lezen, wekkertje stond vanmorgen om 3u al tuut tuut tuut tuut te doen...