Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

ICE in N, welke merk is de beste/mooiste?

Gestart door n/a, 18 november 2008, 14:25:55 PM

n/a

Beste modelbouw vrienden,
Ik ben van plan om een ICE aan te schaffen en zag dat er een aantal verschillende op de markt zijn van verschillende merken. Wie kan mij vertellen welke de beste/mooiste is en waarom?
Alvast bedankt om mij te helpen kiezen.
Groetjes,
Marc

Michiel

Hoi Marc,

welke merken hebben er eigenlijk allemaal al een ICE in hun gamma? Minitrix? Roco? Fleischmann? Hobbytrain? Kato? Arnold?

Ging je interesse naar een ICE-1, 2 of 3?

't Zijn maar vragen want zelf heb ik enkel een ICE-3 van Minitrix, maar heb er nog niet mee kunnen rijden want ze ligt nog ter herstelling bij de invoerder.

groetjes,
Michiel
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

Nog niet mee gereden en toch al kapot? leg dat eens uit?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

Tja, gekocht, maar op alle wielen bleken de tandwielen gebarsten, dus terug binnengebracht ter herstelling. (Zie ook dit draadje). [;)]

Maar ik was ook wel benieuwd naar een vergelijkende test tussen de verschillende ICE's in schaal N. Of wat is jullie ervaring met je eigen versie?

groeten,
Michiel
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Robbraak

hallo allemaal,

heeft nog een ICE van ong. 20 jaar geleden van minitrix en hij is nu gemaakt maar doet het nog steeds

gr. Rob
 

n/a

bij ons op onze switserse module baan met SBB spoor in het dal en BLS op de "berg"  150 mm hoger rijdt de uitvoering van Kato in Zwitserse vorm, tiendelig en wij vinden hem fantastisch in opdruk en voorkomen en niet te vergeten zeer goede rijeigenschappen

nijvnet

Heeft ook iemand ervaring met de ICE-T die Fleischmann had?