Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Mehano stopt er mee

Gestart door DasBert33, 16 november 2008, 17:20:21 PM

PeterBrz

#60
Leuk nieuws, voor wanneer zou het realiseerbaar zijn?

Groeten, Peter

tufken

#61
De eerste is normaal leverbaar deze week, 50 stuks per nummer worden er gemaakt

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


PeterBrz

#62
[:0] dat is leuk nieuws! [:D]

ERVIN

#63
Ik heb ondertussen mijn twee exemplaren reeds besteld.[}:)]

Dit opent natuurlijk wel meer alternatieven h? , kunnen we mss ook eens vragen naar de nieuwste livreien van de Class 66????[:I]

OMC

#64
Ben eens benieuwd wie zich gaat wagen aan het bouwen van class66 loco's van Captrain of leasingbedrijf Ascendos ... Zal nog niet voor morgen zijn maar toch een leuke uitdaging, zelfbouwers hier die zich geroepen voelen? [:p]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Sicco

#65
Volgens mij wordt er geen nieuwe productie meer gemaakt door mehano. Dus zolang er kappen zijn kan alles, maar op = op...

ERVIN

#66
Klopt Sicco , van de Class 66 zijn er  , volgens mij , h??l veel locs verkocht in model , terwijl de Vossloh ( of hoe heet deze loc) veel minder succes heeft gehad , dus van deze loc zullen er nog stapels liggen te wachten , persoonlijk vind ik dit een uitstekend idee , maar hopelijk , en nu droom ik even verder h?, zijn er nog voldoende 66ers om hetzelfde mee te doen.[:I]

LockyLuke

#67
'k heb ze vandaag in Woluw? al zien staan bij Vanbiervliet
de 5704 en 5705 zagen er wel mooi uit, spijtig dat ze niet gedrukt waren maar met klevertjes gemaakt zijn.
mooi initiatief voor de stock van mehano op te ruimen en zo belgisch modelleke te bekomen ++
 

ERVIN

#68
Zijn die loc-nummers erop gezet met klevertjes??[:0]

Aiai , dan moet ik ze toch eerst eens zien vooraleer ik ze ga kopen hoor.

LockyLuke

#69
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Zijn die loc-nummers erop gezet met klevertjes??[:0]

Aiai , dan moet ik ze toch eerst eens zien vooraleer ik ze ga kopen hoor.


ja, met van die waterklevers zoals bij de boten en vliegtuigkits
duidelijk te zien op de zijkant
daarom ook niet gekocht[|)]
 

mark7758

#70
Ben benieuwd naar de eerste foto's.
Prijs normaal 159.00 nu met klevertjes 259.00.
Dure klevertjes. (En ja ik heb er ook 1 besteld. Al krijg ik van deze berichten over klevertjes grijze haren.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ERVIN

#71
Hoi Mark , ik heb voorlopig mijn bestelling geannuleert , eerst zien en dan pas kopen is bij deze , toch wel dure loc , mijn motto.

Normaal ben ik redelijk gerust in dit soort zaken , maar dit is teveel geld voor wat " klevertjes" , ik vertrouw het bijgevolg niet helemaal.[:(]

mark7758

#72
Ik denk dat hij morgen al voor mij op de post gaat. (En de winkel heeft er maar 1 besteld.) Helaas kom ik pas over enkele weken in de winkel weer.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

PeterBrz

#73
dat zou balen zijn moest er gewerkt zijn met stickers.. [}:)]

Chris

#74
Ik neem aan watergedragen transfers.
Mocht dat goed gedaan zijn, dan is daar amper iets van te zien.
Lok geheel opnieuw in de blanke lak bijvoorbeeld.

Een Mehano Class 66 captrain heb ik al gezien [:D]