Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 75

Gestart door Gerolf, 16 oktober 2008, 14:15:49 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door conducteur

het nummer draait bijna compleet rond de expo en die loc's van trix,dus als je niet naar de expo kan komen,en geen trix loc hebt ben je er
weinig mee[:(!]

Euh... heb je de bomen van Jos gezien ? En de schraagwagens ? En de vensters van Emmanuel ? En de Roco 90.026 ? En de Fleischmann type 64 ? En de banen ? En het interessante artikel over bakstenen in model ? En .... [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Wat mij opvalt op het grondplan voor de expo: er is g??n forumbaan te bespeuren,t? weinig modules misschien? hopelijk worden de modeules die wel af zijn toch opgesteld.
Wat ik mij ook nog afvraag: wie geeft er een workshop? over wat? en wanneer? en hoe laat?

Gerrit

Op het nieuwe plan staat de forumbaan.
Tony heeft helaas op het laatste moment moeten afhaken voor wat de organisatie betreft en dus heb ik deze taak even van zijn schouders genomen (maar hij komt terug hoor ! [;)]).

We hebben 6 deelnemers, met in totaal 7 modules. Dat is toch ruim 8 meter baan. Bescheiden ? Misschien wel, maar het is een aardig begin en ik hoop van harte dat we over 2 jaar de halve zaal gaan vullen (overdrijven is ??n van mijn sterke punten). [;)]

En als jullie goed kijken zullen jullie zien dat naast de baan een ruimte van 4 x 4 meter is voorzien voor het "forumcaf?". Die plek moeten jullie allemaal in gele fluo op jullie plan aanduiden, want daar gaan we mekaar ontmoeten ! Allen daarheen op afgesproken tijdstippen, maar natuurlijk ook om even gezellig met de "forumbaaners" te keuvelen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

En voor de niet-abonnees of onze vrienden die nog tot begin volgende week moeten wachten, een voorproefje :

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

grove den

Nog 'n  week wachten....[V][;)]
MAAR de voorkant ziet er alvast weer mooi uit![:)]

Jos

Gerolf

Ik heb ook de indruk dat "de facteur van conducteur" enkele bladzijden heeft gepikt [:D]
@Rian: toch maar eerst lezen voor je zo'n reacties geeft [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DelticPower

citaat:
grove den Geplaatst - 17/10/2008 : 23:31:14
--------------------------------------------------------------------------------
Nog 'n week wachten....
MAAR de voorkant ziet er alvast weer mooi uit!

Jos
 

Nou hier lag hij vrijdag 17 okt al bij de Bruna.[:D]

Groeten van Jan

conducteur

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door conducteur

het nummer draait bijna compleet rond de expo en die loc's van trix,dus als je niet naar de expo kan komen,en geen trix loc hebt ben je er
weinig mee[:(!]

Euh... heb je de bomen van Jos gezien ? En de schraagwagens ? En de vensters van Emmanuel ? En de Roco 90.026 ? En de Fleischmann type 64 ? En de banen ? En het interessante artikel over bakstenen in model ? En .... [:I]


ja
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dirkkerckhofs

Niet akkoord, voor de artikels over de ramen en de berk alleen al vind ik hem de moeite!

Dirk
citaat:
Geplaatst door conducteur

het nummer draait bijna compleet rond de expo en die loc's van trix,dus als je niet naar de expo kan komen,en geen trix loc hebt ben je er
weinig mee[:(!]


janjozef

Er staat inderdaad veel over de 25.5 in en ook over de expo in,maar toch nog enkele artikels die nog jaren gelden

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

conducteur

ik had het liever gehad dat die artikels over 25.5 gespreid werden over 2 nummers (nu de loctest en volgend nummer bv. de nieuwe motor.)
en 2 banen(is dit niet wat veel?). Ik was wat mistroostig omdat er weinig afwisseling was. Ook bij de banen een kleine opmerking,bij alle banen is het mij opgevallen dat op ??n (2) uitzondering(en) na, in mijn 4 nummers msm(40,73,74,75) geen enkele foto staat die een groot deel van de baan toont.
edit: zie vetgedrukte tekst
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Tom

citaat:
Geplaatst door conducteur

Ook bij de banen een kleine opmerking,bij alle banen is het mij opgevallen dat op ??n uitzondering na, in mijn 4 nummers msm(40,73,74,75) geen enkele foto staat die een groot deel van de baan toont.

Nu komen we terug bij een oude discussie: de vraag bij een baanbespreking een overzicht en/of een sporenplan bij te voegen.
De laatste tijd probeert men toch dat er een sporenplan is zodat je alles een beetje kan lokaliseren om het zo te zeggen en dat vind ik toch al positief. [;)]
Tom

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Mr-tsjoektsjoek

citaat:
Geplaatst door conducteur

ik had het liever gehad dat die artikels over 25.5 gespreid werden over 2 nummers (nu de loctest en volgend nummer bv. de nieuwe motor.)
en 2 banen(is dit niet wat veel?). Ik was wat mistroostig omdat er weinig afwisseling was. Ook bij de banen een kleine opmerking,bij alle banen is het mij opgevallen dat op ??n (2) uitzondering(en) na, in mijn 4 nummers msm(40,73,74,75) geen enkele foto staat die een groot deel van de baan toont.
edit: zie vetgedrukte tekst



Kritiek, kritiek, kritiek,...

Al eens nagedacht wat jij iedere maand uit je pen zal zuigen om een tijdschrift als MSM te vullen ?

cyberbeast

Ik denk dat meneer tsjoektsjoek gelijk heeft.
Het is niet evident om iedere maand zo'n boekje te vullen denk ik.
Er valt "maar" zoveel te vertellen.