Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

LS Heris I5 slaapwagons

Gestart door wisselstromer, 15 september 2008, 14:10:03 PM

wisselstromer

ik heb een vraagje over de nmbsI5 wagons van LS en Heris
ik heb 3 slaapwagons en 1 bar/disco rijtuig
van dat laatste is het niet moeilijk om de wagon te openen maar
die slaapwagons krijg ik maar niet open

hoe gaan die in godsnaam open?
ik zie wel dat het dak eraf kan maar ik heb schrik om het te breken bij het wringen
is er een manier om dit deftig te doen?

Heeft er ook iemand fotos vh interieur van deze slaapwagons en van de zitrijtuigen?

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

wisselstromer

niemand die me kan helpen bij het openen vd wagons??
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

13erke

Tja, ik heb ze hier thuis ook rondrijden en geprobeerd om deze open te krijgen, maar het lukt me ook niet.[xx(]

prulleman

bedoel je deze wagens? met een mesje het dak een beetje openen, dan met een cocktail prikker de opening vastzetten en voorzichtig verder openwrikken. het is taai materiaal, breekt niet


wisselstromer

dat zijn ze idd
ondertussen heb ik 1 dak eraf gekregen
nu nog uitzoeken hoe het interieur eruit gaat want ik wil op de onderste bedden wat mensen te slapen leggen
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

prulleman

dan moet je eerst de vensters uitnemenen dat is niet aan te raden. ik ben er afgebleven[:o)]

bollen neus

@ wisselstromer, al iets verder geraakt aan deze rijtuigen na de info ?[;)] Ook voor de schilderwerken?

Groeten, Eric alias bollen[:o)]neus.

wisselstromer

neen erik
gene tijd
de hobby ligt wat stil en dus de aanpassingswerken ook jammer genoeg
zal iets voor de komende jaren zijn vrees ik

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

bollen neus

@ wisselstromer, zal een paar foto's zenden via pm om u wat warm te maken om misschien terug in gang te schieten, veel kijkplezier.[;)]

Groeten, Eric alias bollen[:o)]neus.