Modelspoor, Algemeen en H0 > Buitenlandse modellen

CFL Dosto

<< < (2/5) > >>

doomslu:
De 4017 duwt hier een sleep van 5 DoSto's over de terreinen van de containerterminal van Athus.

Anarchy:
Bedankt Luc,

Als je nog andere foto's hebt van op het Belgische net met deze rijtuigen (evt met een 3000) mag je die altijd sturen [^]

doomslu:
citaat:Geplaatst door Anarchy

Bedankt Luc,

Als je nog andere foto's hebt van op het Belgische net met deze rijtuigen (evt met een 3000) mag je die altijd sturen [^]
Foto's genomen op het Belgische net heb ik niks beters te bieden. Maar wat ik wel kan tonen is deze 3003 voor een sleep DoSto's op weg naar Athus (foto genomen in Noertzange, niet waar, Dirk [;)]).

doomslu:
Ik heb vandaag ook nog eens h??l goed rondgekeken in Luxemburg.
Een sleep bestaat steevast uit een stuurstandrijtuig (1e/2e klasse) en enkele 2e klasse-rijtuigen. Soms zit er ook nog een gecombineerd 1e/2e klasse rijtuig tussen. Meestal 5 rijtuigen, soms ook 4 of 3.
Aangezien Roco het stuurstandrijtuig (n?64231) op de markt gaat brengen, alsook het 1e/2e klasserijtuig (n?64230) en bovendien twee nummeruitvoeringen van het 2e klasserijtuig (n?64228 en 64229) kan een perfekte sleep van 4 rijtuigen worden samengesteld. [:)]
Alleen de prijs... ai. [:(]

D_Loc:
citaat:Geplaatst door doomslu
Foto's genomen op het Belgische net heb ik niks beters te bieden. Maar wat ik wel kan tonen is deze 3003 voor een sleep DoSto's op weg naar Athus (foto genomen in Noertzange, niet waar, Dirk [;)]).

Yep, dat klopt.
Het bijbehorende filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=7W7B9iRskb4

[edit]
Ik zag alleen dat deze trein tot Rodange ging (RB6716) maar dat wil niet zeggen dat ze niet tot in Athus komen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie