Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

raf

#3045
mooi gedaan maar ik zou toch nog een paar kabels over de buizen leggen om ze vast te houden
eventueel er nog twee boven op tussen de drie onderste

op de wagon juist voor die in het midden zie je nog zo een spanband (witte)

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Kees-Jan

Met DIN flenzen, ander stuthout en spanbanden:


Buizen by Rail-Kees, on Flickr

Nu eens in H0 maken  :D.

marc goovaerts


Kees-Jan

Daar heb ik niets mee  :). TT zou ook nog kunnen  ;).

bollen neus

Den MY1158 DJ/NEG anno 2005 verder voorzien van alle onderdelen, SMD rode LED geplaatst per koplamp. Hopelijk op eind van deze week is hij/zij af. Extra onderdelen staan er reeds op, nu enkel nog de ruitenwissers en buffers, rest van slangen moeten nog geschilderd worden.

Eric. :)

Dirky


Michael

Dirk, eenvoud siert, schoorsteen ziet er goed en herkenbaar uit. Zo'n pijp stond bij ons thuis op het atelier van de schrijnwerkerij.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

raf

ken ik ook nog want wij woonden voor ons huis af was in een caravan en daar stond een duveltje in met aan de buiten kant dus ook zo een schouw.
goed geslaagd 

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

PeterC

Een beetje 'kitbashing' met Kibri doosjes.  Een onderdeel van een museum-werktrein.  Een hydrolische kraan, waarbij de aandrijving voor de wielen volledig defect was, op een uitgediende rongenwagen geplaatst.  Nog enkele profielen plaatsen om de kraan geloofwaardig vast te zetten op de wagon, hier en daar wat rommel en brol en nog heel veel lagen verf...

 

Groetjes, Peter


Gerolf

Dat kan een leuk project worden  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

Misschien ook eens te weten komen hoe de asbevestigingen er 'intecht' uitzien ? Nu lijken ze nogal op speelgoed tov de rest.

PeterC

Citaat van: marc goovaerts op 02 mei 2014, 21:14:48 PM
Misschien ook eens te weten komen hoe de asbevestigingen er 'intecht' uitzien ? Nu lijken ze nogal op speelgoed tov de rest.

Die worden met hoekprofielen 'gecamoufleerd' om een realistische bevestiging aan de wagon mogelijk te maken  8) 

Door de hoekprofielen en de asgaten komen grote bouten.  Hoekprofielen en bouten ook op de asgaten van de zijdelingse steunen.  Het is een werkwagon voor een museumbaan dus improvisatie kan geen kwaad  ;)

Groetjes, Peter


PeterC

Het was een 'vruchtbare' avond:


Groetjes, Peter


ERVIN

Grote revisie Class 66 Crossrail , wielen proper maken , contacten zuiver maken , de pluisjes die overal zowat zitten verwijderen , en terug een beetje olie en hij kan weer bollen. :)

Stieven76

Mooie sleep Peter. Een uniek stuk dat niemand anders heeft :)