Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

ERVIN

Om al het dieselgeweld hier af en toe te voorzien van de nodige fuel , ben ik bezig met een tankinstallatie , ze is nog niet af , maar het begint er een beetje op te lijken.
Mijn dank gaat uit naar de collega die mij de prachtige foto's heeft gegeven van het grootbedrijf.  ;)





En de " echte " tankinstallatie.


Stieven76

Dat ziet er goed uit Erwin.  ;)  Heb je dat volledig zelf gebouwd aan de hand van foto's?

ERVIN

Klopt , ik heb een hele reeks foto's gekregen van verschillende tankinstallaties , deze had mijn voorkeur. ;)

Gerolf

Netjes gebouwd, Erwin  8)
Op de foto heb ik de indruk dat jouw dakhelling een stuk sterker is, en de steunpalen korter.
Optisch bedrog ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Chrisrail

#2944
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

ERVIN

Hmm , jullie hebben gelijk , de helling is véél te steil , ik had er eigenlijk geen aandacht aan besteedt , dat heb je natuurlijk met een simpel verstekbakje hé.
We proberen het even opnieuw. ;)

SuSke

Hoi Erwin, doe dan gelijk even de moeite om de "schetsplaten" aan die dakprofielen ook iets meer op het origineel te laten lijken.
Die grote "vinnen" aan de voet van je kolom zou ik zelfs weglaten.

Verder ben je weer goed bezig om die baan van jou toch weer een belangrijke up-date te geven.
Ik moet toch eens de weg naar mol vinden  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

#2947
Mijn eerste 20 aan het ontdoen van zijn geelzucht, ondertussen al een halve loc klaar, maar man toch, zo smd-leds solderen, dat is me toch wel wat, je hebt er een heuse vaste hand voor nodig.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rixke rail

Opnieuw een poging tot een uniek model, dit maal op basis van Trix22596 ...





... werd dat deze :





De originele foto, van Julien Casier uit de collectie van Jos Gillard (Break 302), vond ik destijds op de site van Sicco Dierdorp, maar  is niet meer beschikbaar op het net, jammer.
Gelukkig had ik ze destijds afgedrukt (zie links van het model)
Modelspoorse groeten,
Eric

(Edited)
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

OlivierV

Hoog tijd dat dat stort hier opgeruimd geraakt ...

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

ik hoop dat je z'r nog in terug vindt...! ;D ;D
Al herken ik daar wel sommige items

;)

dani

"inleiding tot de voornaamste  WAT ?"    (stapeltje boeken )
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 05 februari 2014, 14:03:23 PM
ik hoop dat je z'r nog in terug vindt...! ;D ;D
Al herken ik daar wel sommige items

;)
1 kant verlichting voor je 62 en 59 was goed he, 'k word hier tuureluut van die SMD's...

Citaat van: dani op 05 februari 2014, 14:04:25 PM
"inleiding tot de voornaamste  WAT ?"    (stapeltje boeken )
Inleiding tot de voornaamste moderne literaturen - prof. Bart Keunen

Boek van vorig jaar aan de UGent, staan veel interessante zaken in, daarom is het niet op zolder gevlogen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan