administratieve mededeling - admins

Gestart door doomslu, 13 juli 2008, 17:59:55 PM

doomslu

administratieve mededeling

In samenspraak met de mensen van MetaMedia hebben Gerolf, Tony en ikzelf besloten ons admin-team te versterken. We zijn allen heel vaak op het forum, maar we hebben ook onze dagtaken en het gebeurt uiteraard ook dat we een weekendje - of meer ? afwezig zijn en aldus het forum niet kunnen volgen.

Daarom hebben we besloten beroep te doen op iemand die ook heel vaak op het forum aanwezig is, het modelbouwhart op de juiste plaats heeft en bovendien heel goed met mensen kan omgaan.

Vanaf nu is Erwin Janssens (ERVIN) dus admin en geen "directeur NMBS" meer. ;)

Dat betekent dat ook op Erwin beroep gedaan kan worden als jullie een probleem met het forum hebben. Jullie zijn vrij om de admins te mailen indien jullie het opportuun achten om op ??n of andere manier in te grijpen op het forum, of als jullie bijvoorbeeld schitterende idee?n hebben voor nieuwe rubrieken of zo.

Welkom aan ons nieuwe team-lid !

Luc, in naam van de admins.

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Hiep hiep hoera voor Erwin.[:D][:D][:D]

Een goedgemeend "PROFICIAT"
Met vriendelijke groeten
Peter

Ludwig

Erwin,gefeliciteerd met de promotie [;)]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

trickl

Proficiat Erwin!
Een aanwinst voor de admins.

Groetjes,
PP

ERVIN

Wegens tijdsgebrek heb ik hier nog niet kunnen reageren, maar ik heb al heel wat PM gehad van collega's die mij proficiat wenste, hierbij wil ik jullie dan ook danken, ik hoop dat ik mijn "taak" naar behoren zal kunnen gaan uitvoeren.

Ook heb ik de vraag gekregen of ik nu niet naast mijn schoenen zal gaan lopen, daar hoeven jullie absoluut geen schrik voor te hebben hoor, ik ben en blijf "Den ErVin" h?.[;)]

Nogmaals bedankt en ook aan de Admins om mij met deze zware verantwoordelijkheid te belasten.[;)]

Alleen jammer dat ik nu geen "Directeur" meer ben.[:o)]

tufken

Maar nu kan je wel een ontslagpremie krijgen zoals de directeur van Fortis,  3,5 mij. Euro.  [:D][:D]

Proficiat
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


SuSke

Die dikke premies zijn enkel voor aftredende "afgevaardigd beheerders", misschien een idee voor de volgende "titel".

Verder een dikke proficiat Erwin, aan je posts te zien, ben je het meer dan waard.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

De admins hebben een zeer terechte keuze gemaakt, het is idd. een goede aanwinst, want Erwin is waardige partner die kan luisteren en een goede beslissing zal nemen om alles waardig in te vullen.
Proficiat Erwin [;)]

nijvnet


jan77


rixke rail

Een meer dan logische beslissing ! [^]
Hopelijk heb je nu wel nog tijd om je baan af te maken, Erwin ! [}:)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janjozef

proficiat erwin, maar heb je al nagegaan welke adder die 3 andere onder het gras hebben gestoken, je kent die mannen he
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

proficiat erwin, maar heb je al nagegaan welke adder die 3 andere onder het gras hebben gestoken, je kent die mannen he

Jan, verdorie, ssst... hij heeft het nog niet door. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Ooohh jawel hoor Luc, de vakantieperiode komt eraan h?, dus als jullie samen (Luc-Gerolf en Tony) in Blankenberge pinten zitten te pakken, dan kan ik hier op mijn veel te warme zolder de boel draaiende houden.

Maar dat heb ik er voor over hoor, ja ik weet het, ik ben v??l te braaf.[^]

Tom

citaat:
Geplaatst door ERVIN

ik ben v??l te braaf.[^]

We zullen dat maar niet lezen zeker... [8D]

Proficiat met je promotie Erwin, het was volgens mij een verstandig om voor jou te kiezen. [;)]
Tom