Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Type 21/27/12 van LS

Gestart door Fretbol, 25 juni 2008, 11:50:48 AM

treinliefde

#60
citaat:
Geplaatst door Anarchy

LSM is heel erg in de weer met het updaten van hun website. Vele nieuwe buitenlandse modellen worden er aangekondigd. Laat ons hopen dat ze dan ook deze keer op tijd zijn met onze Belgische modellen [;)]



Ja, maar ze mogen ook hun dealers eens aanpasen,

- Broux staat er nog altijd op en is al een jaar dicht.
- Balli?n heeft niks van de nieuwigheden van het laatste jaar.
- Verborgh in Gent is er al 2 jaar niet meer (in Gent).
- Modeltrein Paradise staat er niet tussen en heeft heel veel van LS
- Olaerts staat nog op zijn oude adres vermeld
- en ik geloof dat ??n van de 2 Brusselse winkels ook al niet meer bestaat.

Ik denk dat een update hier wel nodig is om mensen niet nodeloos verkeerd te sturen, zeker de nieuwelingen.


Jurgen

#61
Ach, er zou een volledige restyling moeten komen van de website.
Die moest eigenlijk al lang klaar geweest zijn want ze was aangekondigd voor ergens begin dit jaar dacht ik. Maar zoals met alles is men ook hier weer veel later om iets te realiseren. [V]

Ik wacht nog steeds op een overzicht met al hun producties. Dan heb ik meteen artikelnummer, TP en omschrijving bij de hand. Dan is het veel gemakkelijker om op zoek te gaan naar ontbrekende modellen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#62
Hallo allemaal,

Tot voor een paar maanden heb ik de site altijd zelf geactualiseerd, maar nu mis ik de tijd om dit verder te doen.
Sinds een paar dagen worden er weer regelmatig info op de site geplaatst, deze beperken zich voor het moment op foto?s (geen langen teksten die vertaald moeten worden). De listen die nu automatisch vanuit onze stock programma worden gegenereerd is zover klaar (allen een laatste controle van de lijsten moet nog plaatsvinden) en ik hoop deze nog deze maand of begin volgende maand kunnen uploaden. De volgende stap is dan het automatiseren van de dealerlijst.
Dit zal dan de laatste aanpassing zijn op deze site.

In de loop van de volgend jaar zal dan de hele site vervangen worden door een nieuw site dat gemaakt wordt door een extern bedrijf. Deze site zal grotendeels automatisch werken en de updatewerkzaamheden beperken en makelijker maken zodat de regelmatige update van de site geen probleem meer moet zijn.

Als antwoordt op een ander vraag van dit forum:
De eerste 21/27 komen volgende week bij ons aan en worden na Rail Expo (F) uitgeleverd. De 11 en de 12 volgen dan begin volgend jaar (rond februari).

PS: Sorry voor de taalfouten, mijn Nederlands is nog niet veel beter geworden.

@l@in
LS Models

doomslu

#63
Bedank voor de informatie Alain.
Jouw Nederlands is goed genoeg hoor !

Hou ons op de hoogte. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

cyberbeast

#64
citaat:
Geplaatst door @l@in

Hallo allemaal,

Tot voor een paar maanden heb ik de site altijd zelf geactualiseerd, maar nu mis ik de tijd om dit verder te doen.
Sinds een paar dagen worden er weer regelmatig info op de site geplaatst, deze beperken zich voor het moment op foto?s (geen langen teksten die vertaald moeten worden). De listen die nu automatisch vanuit onze stock programma worden gegenereerd is zover klaar (allen een laatste controle van de lijsten moet nog plaatsvinden) en ik hoop deze nog deze maand of begin volgende maand kunnen uploaden. De volgende stap is dan het automatiseren van de dealerlijst.
Dit zal dan de laatste aanpassing zijn op deze site.

In de loop van de volgend jaar zal dan de hele site vervangen worden door een nieuw site dat gemaakt wordt door een extern bedrijf. Deze site zal grotendeels automatisch werken en de updatewerkzaamheden beperken en makelijker maken zodat de regelmatige update van de site geen probleem meer moet zijn.

Als antwoordt op een ander vraag van dit forum:
De eerste 21/27 komen volgende week bij ons aan en worden na Rail Expo (F) uitgeleverd. De 11 en de 12 volgen dan begin volgend jaar (rond februari).

PS: Sorry voor de taalfouten, mijn Nederlands is nog niet veel beter geworden.

@l@in
LS Models




Zo leuk dat iemand van het bedrijf hier op dit forum komt reageren.
En moest ik net zo goed Frans spreken als jij Nederlands, zou ik al heel tevreden zijn. Mijn 27 is overigens al een tijdje besteld.
Vraag die je waarschijnlijk niet zult kunnen beantwoorden: zijn jullie bij LS van plan ooit een TGV te maken in H0?
 

Anarchy

#65
Even opgezocht, die rail expo vind de laatste dagen van november plaats. Als het daarna uitgeleverd word mogen we er ons dus de eerste of tweede week van december aan verwachten [:p]

Peter

#66
Hallo Alain,

Fijn dat je zelf uitleg komt geven op dit forum. Dit is de beste manier om eventuele spekulaties de kop in te drukken.
Als mijn Frans maar de helft van uw Nederlands zou zijn, zou ik al heel tevreden zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

the_gold

#67
Ik heb ergens gelezen dat er ook een 27 uitkomt met die koppelingen die er nu op zitten om met de m6 te rijden, Hoe zit dat eigenlijk?
Of kan bvb die 27 die nu uitkomt gebruikt worden hiervoor?

Sorry maar ik ben eventjes verward

n/a

#68
De 27 met de automatische koppeling zal later uitkomen. Voor deze versie moeten andere fronten en nieuwe deelen gemaakt worden om een juiste model te kunnen maken.

@l@in
LS Models

Anarchy

#69
citaat:
Geplaatst door the_gold

Ik heb ergens gelezen dat er ook een 27 uitkomt met die koppelingen die er nu op zitten om met de m6 te rijden, Hoe zit dat eigenlijk?
Of kan bvb die 27 die nu uitkomt gebruikt worden hiervoor?

Sorry maar ik ben eventjes verward



Als je een HLE wilt nemen van deze reeks om in trek-en-duw combinatie te rijden met M6 rijtuigen heb je een HLE van de reeks 27 nodig voorzien van 'MUX'. Dit hoeft dus niet per se eentje met automatische koppeling te zijn. Ofwel dus een HLE 27 'MUX' ofwel een HLE 27 'MUX' + automatische koppeling. De eerste modellen die van de reeks 27 komen zijn de tijdperk 4 versies. Dus hier zitten deze alvast niet bij. Afwachten dus!

the_gold

#70
Moeten we ons dan bij die koppelingen iets voorstellen zoals in realiteit? Dat is meschien wel mogelijk om na te maken maar wat moet er dan gebeuren als je eens een andere sleep aan je loc wilt hangen? MUX koppeling eraf en simpelweg een andere erop?

Anarchy

#71
citaat:
Geplaatst door the_gold

Moeten we ons dan bij die koppelingen iets voorstellen zoals in realiteit? Dat is meschien wel mogelijk om na te maken maar wat moet er dan gebeuren als je eens een andere sleep aan je loc wilt hangen? MUX koppeling eraf en simpelweg een andere erop?



The gold,

De HLE 27 MUX met automatische koppeling die LSM zal uitbrengen zal inderdaad zoals in de werkelijkheid zijn. Langs ??n zijde heeft de loc een automatische koppeling, langs de andere zijde een gewone schroefkoppeling. Dus het model zal langs ??n zijde die automatische koppeling hebben waar je (denk ik) niets aan zal kunnen koppelen. Langs de andere zijde kan je dan gewoon een modelkoppeling steken om je rijtuigen aan te hangen. Net zoals in de werkelijkheid, waarom het moeilijker maken?

nmbs

#72
citaat:
ANARCHY wrote:
....waarom het moeilijker maken?


Bij de NMBS is dat toch ook zo [:D]

Jurgen

#73
citaat:
Geplaatst door Anarchy

citaat:
Geplaatst door the_gold

Moeten we ons dan bij die koppelingen iets voorstellen zoals in realiteit? Dat is meschien wel mogelijk om na te maken maar wat moet er dan gebeuren als je eens een andere sleep aan je loc wilt hangen? MUX koppeling eraf en simpelweg een andere erop?



The gold,

De HLE 27 MUX met automatische koppeling die LSM zal uitbrengen zal inderdaad zoals in de werkelijkheid zijn. Langs ??n zijde heeft de loc een automatische koppeling, langs de andere zijde een gewone schroefkoppeling. Dus het model zal langs ??n zijde die automatische koppeling hebben waar je (denk ik) niets aan zal kunnen koppelen. Langs de andere zijde kan je dan gewoon een modelkoppeling steken om je rijtuigen aan te hangen. Net zoals in de werkelijkheid, waarom het moeilijker maken?



Volgens mij gaat men toch iets kunnen koppelen aan die MUX koppeling hoor. Als LS (of iemand anders) uiteindelijk met de M6 rijtuigen komt wil ik wel een samenstelling kunnen maken zoals in het echt. Dat wil dus zeggen met een loc in het midden van de samenstelling waarvan 1 kant tegen het stuurstandrijtuig gekoppeld is.

Afin, de versies die nu uitkomen zal ik dus niet kopen. Ik ga voluit voor de TP V versies en dat komt op dit moment financi?el heel goed uit. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

chef garde

#74
Ik volg Jurgen!  Nog efkes wachten voor de TP V, intussen centen investeren in de nieuwe 13'en die eraan komen.  Setje met de 1328 en de 1360 lijkt mij wel wat!