Type 21/27/12 van LS

Gestart door Fretbol, 25 juni 2008, 11:50:48 AM

Jurgen

#30
Als ze er zijn dan horen of zien we het wel. Ik ga er niet achter blijven vragen.

Als LS geluk heeft, dan kom ik misschien nog eens een model tegen en als de prijs meevalt en ik heb nog geld om het te betalen, dan winnen ze nog iets aan mij. Anders hebben zij gewoon brute pech en geef ik mijn geld aan een ander model uit dat wel op tijd uitgeleverd kan worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Hannelore

#31
ja het zijn inderdaad mooie prototypes. Het zou voor eind van het jaar zijn, maar dat kennen we natuurlijk. De fout met de printplaat zou zijn opgelost
 

ronny-vdv

#32
Hier zijn mooie foto's te zien :

http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=2969

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Anarchy

#33
Die 21 was ook zonder sonorisatiekabel h? [:p] Beide waren TP IV versies dus zonder die kabel ...

Fretbol

#34
De kabel was inderdaad op beide prototypes nog niet aanwezig.

Nog enkele foto's van vandaag:









Fretbol [;)]

ERVIN

#35
WOW, wat ziet die 21 er mooi uit zeg!!!

Dit gaat weer een schot in de roos worden volgens mij.[:p]

loebaske

#36
Een ferm stuk beter dan in de tijd van Lima, maar ja, we waren in die tijd al HEEEEEL gelukkig met het model van Lima[:)][:)]

thalysken

#37
Ze zien er inderdaad heel mooi uit. Let vooral op de perfectie in de cabine. Hopelijk zijn er bij nieuwjaar nog beschikbaar.[:D]

Peter

#38
Thijs schreef:

citaat:
Hopelijk zijn er bij nieuwjaar nog beschikbaar.



Hopelijk zijn ze met nieuwjaar AL beschikbaar[:D][:D][:D]

Mooie lok. Hopelijk blijven ze dit keer langer beschikbaar dan de 13 of de  18
Met vriendelijke groeten
Peter

erik de noorman

#39
Een lelijke vierkante doos ja. [:I]

Erik

Anarchy

#40
citaat:
Geplaatst door thalysken

Ze zien er inderdaad heel mooi uit. Let vooral op de perfectie in de cabine. Hopelijk zijn er bij nieuwjaar nog beschikbaar.[:D]



Perfectie? [:p] En dat geel tractiewiel in de cabine dan, hopelijk maken ze die nog zwart [:D]

Jurgen

#41
All?, hoewel ik heel negatief doe over de levertijden kan ik toch ook positieve commentaar geven op LS.
Het is een prachtig model.

Maar ik blijf er wel bij dat ik geen geld opzij ga houden om de loc te kopen. Ik heb dit gedaan met de reeks 13 en heb hiervoor andere modellen laten staan die nadien uitverkocht waren. Er is zoiets als een ezel en een steen h?. [}:)]
Uiteindelijk heb ik wel een 13 gekocht om mezelf te troosten. [:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

cyberbeast

#42
Bwa, ik heb geduld. Op een paar maanden komt het niet aan en je krijgt een prachtig model.
Het is trouwens toch de enige lok die ik dit jaar koop (en mss de volgende jaar als er geen deftige TGV in H0 uitkomt) want ik spaar al mijn centjes om later een deftig huis te kunnen kopen.
 

Jurgen

#43
Haha, voorzien voor september en ik heb nog altijd niets gezien.
In plaats van dan iets op hun o zo in vernieuwing zijnde website te plaatsen laten ze iedereen in het ongewisse.
Mooie praatjes maken en de mensen af en toe een beetje sussen, daar zijn ze goed in. Maar daar blijft het dan ook bij.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

#44
Rustig Jurgen, het geduld zal beloond worden [:o)]