Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 72

Gestart door doomslu, 11 juni 2008, 21:07:52 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

jaja Luc, zo bedoelde ikke het nie zenne, en den drukker gaat ook op verlof, maar heb nog andere dingens rond men hoofd met ons project, dus ga me zekers niet vervelen[;)][;)][;)] alleen keihard er tegen aan....

Ik weet het wel, Eric. Ik vind twee maand zelf ook te lang. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

heb er nog niet veel in gebladerd maar het minste dat je ervan kan zeggen is dat hij dik is

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Als modelbouwer ben ik wat ontgoocheld, omdat er naar verhouding weinig praktijk zit in dit dikke nummer.
Toch zijn de verschilende baanreportages op hun manier erg inspirerend. Er zitten geweldig mooie foto's tussen. De teksten moet ik nog doornemen, maar daar hebben we twee maanden voor, niet?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Eigenlijk had ik gehoopt om al een (eerste) artikel over die prachtige bomen er in te vinden, doch....helaas. Het zal voor een volgende keer zijn. Ik weet dat Luc (doomslu) met Jos kontakt heeft genomen.
Twee maanden met 1 MSM is weinig[:0][:0][:0], doch ik begrijp dat de redaktie en de medewerkers ook recht hebben op verlof en rust, maar toch.....twee....maanden...is ....toch ........laaaaaang..slik, slik[:0][:0][:0]
Met vriendelijke groeten
Peter

Roderik

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ik ben een beetje ontgoocheld over de reakties van de deelnemers van de mini- baantjes wedstrijd.37 geven geen teken van leven, 2 deelnemers maken er zich met een h??l kort tekstje vanaf en 1 persoon ziet het blijkbaar al niet goed meer zitten.

Gerrit



Mijn tekstje was net te laat. MSM72 was al in druk. Spijtig.
Ik zal mijn tekstje hier op 't forum proberen te plaatsen.
Always be modelling!

doomslu

citaat:
Geplaatst door Peter

Eigenlijk had ik gehoopt om al een (eerste) artikel over die prachtige bomen er in te vinden, doch....helaas. Het zal voor een volgende keer zijn. Ik weet dat Luc (doomslu) met Jos kontakt heeft genomen.

Dat klopt, Peter. Ik ben in contact met Jos, ben zelfs al bij hem thuis geweest en we hebben samen heel wat foto's genomen. Op dit moment zijn we het (eerste) artikel aan het afronden. Als er in MSM 73 plaats is zal het dus daarin verschijnen.

Indien we even een kijkje achter de schermen nemen dan moeten jullie weten dat de redactie eigenlijk steeds een nummer voorloopt op de lezers. Terwijl jullie geilend en kwijlend de postbode afwachten wordt er al heel hard nagedacht over de inhoud van het volgende nummer. Die staat op dat moment zelfs al in grote lijnen vast. Meer nog, de meeste artikels zijn al min of meer geschreven (wij doen dat ook in onze vrije tijd, en zoiets schrijf je niet snel in een uurtje). Daarna moeten de layout-mensen hun ?fantastische- werk nog kunnen doen en ook de drukker heeft een weekje nodig.

@Gerolf : het klopt dat het deze keer een beetje minder voor de bouwer is, maar toen ik die foto's van die banen voor het eerst zag? amaai. Dat is toch stof voor h??l veel inspiratie, niet waar ?
Ik wacht trouwens op mijn gedrukt exemplaar om ze nog eens te bewonderen.
En het artikel over achtergronden vind ik ook heel interessant.

En mannen, Gerolf zijn brouwerij is toch ook schitterend h? ! [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

citaat:
Geplaatst door loebaske


enne, dubbeldik nummer.............da meent je toch nie[:(] dat wil zeggen dat we 2 maand moeten mee doen pfffffff


je kan het ook positief bekijken,het is net als het 2 nummers in een is.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

janjozef

het is een echt leesnummer bijna niets over modelbouw, juist gerolf den brouwer zijn bijdrage, waarop overigens niets valt op aan te merken.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Mr-tsjoektsjoek

Hallo,

Ik heb vandaag bericht ontvangen van Sylvia.  Voor wie het interesseert :

Oui, nous vendons directement en Belgique (et dans tout l'Europe) ; vous pouvez utiliser le bon de commande en ligne .

Mijn bestelling is reeds geplaatst.  Wat doosjes doorn- en braamstruiken om te gebruiken tussen de produkten van Woodland en Heki.  Diversiteit geeft een beter resultaat.

Gerolf heeft gelijk, er staat weinig -bouw in dit nummer, daartegenover staat dat we nu twee maanden de tijd hebben om de praktijk uit de vorige nummers uit te proberen [:D][:D][:D][:D][:D].

Groeten Mr tsjoektsjoek.

Tom

Ik deel een beetje de mening van Gerolf.
Te veel - weliswaar zeer interesante en mooie - banen, en een beetje te weinig variatie.
Nu ja, iedere keer een perfect nummer zou ook beginen tegensteken. [:o)]
Tom

Rochevalien

Het is ook een banen SPECIAL h? gasten,zoals er ook al staal en container specials geweest zijn .Nogal wiedes dat er niets anders dan banen in staan.Voor mij is het dan ook een topnummer[:p] het is alleen spijtig dat de baantjes wedstijd niet wat meer aandacht krijgt.

Gerrit

dirkkerckhofs

Mr. Tjoektjoek,

hou ons op de hoogte van je levering van Sylvia. Ik had het artikeltje ook gezien en de prijs is heel wat lager dan het gebladerte van GPP. Ben dus benieuwd of er ook een kwaliteitsverschil is. En die braamstruiken intrigeerden me ook. Benieuwd naar het resultaat ...

Dirk

doomslu

Voor de niet-abonnees ... een voorproefje.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

adrievans

Na alle verhalen wil ik hem ook hebben,jammer dat hier in nederland de aan levering wat lang duurt.
Nu moet ik tot minstens dinsdag wachten voor ik hem kan kopen.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Ludwig

Sorry, maar met deze uitgave blijf ik ook wat op mijn honger zitten.
Het is natuurlijk wel zo dat we de laatste jaren een beetje verwend waren als het op de vakantie editie aankwam.
Wel zou ik eens graag een rondleiding krijgen door de brouwerij van Gerolf met als afsluiter een staaltje van zijn brouwsel misschien? [:D]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2