Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Ebay

Gestart door loebaske, 07 juni 2008, 13:11:12 PM

loebaske

Ben op zoek geweest waar dat draadje van Ebay,maar vond het niet terug... want wil toch iedereen verwittigen die iets wil kopen van volgende persoon; eric250364 (eric martin uit brussel), gelieve die links te laten liggen want die verkocht me een Roco rongenwagon met tanks, maar blijkbaar is dat brol van ??n of ander onbekend merk + dat het bijna 2maand heeft geduurd voor het object verstuurd was...}:)}:)en dan nog beschadigd is aangekomen...pffff van een bedrieger gesproken :(:(

janjozef

iemand uit brussel, gewoon klacht neerleggen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

railman56

even iets anders betreffende e-bay
er zijn regelmatig lichtseinen te koop
heeft er iemand reeds zulke gekocht?
graag jullie beoordeling hierover betreffende kwaliteit, waarheidsgetrouw enz, enz,.....
mvg
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

tonycabus

Heb die gezien... zelfbouw! Lovenswaardig langs ??n kant, maar ze hebben niks te zien met uitzicht en kwaliteit van die van Henckens bvb. Trouwens, wanneer komen nu die "bakken" met cijfers en kepers van Henckens?
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

LockyLuke

citaat:
Geplaatst door tonycabus

ze hebben niks te zien met uitzicht en kwaliteit van die van Henckens

die van Henckens kloppen toch ook niet. De mast is een open U profiel, dit is niet correct.
 

eddy

Hoi Tony,

Op de site van Het Spoor staan de kepers en de cijfers van Henckens.

Mvgr Eddy

Jurgen

Dat andere draadje van Ebay staat ergens ver weg denk ik. [:D]

Kijk, ik kan begrijpen dat je een loc graag wil hebben h?. Maar dit?
Klik
Klik

Dit terwijl 1 van de gele versies met moeite de ? 200 haalt. De andere zit er net over.

Ik moet nu wel toegeven dat dit de allereerste keer is dat ik de blauwe versies zie langskomen op Ebay.

Ik wil deze locs ook hebben, maar zo veel voor een loc geef ik nu ook weer niet uit. Dan wacht ik wel op de volgende producent die het aandurft om deze locs te produceren. [xx(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Voor die prijs heb je een gele + een volledige airbrush-installatie. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Zal wel zijn Luc, en toch zijn er kiekens die er op bieden, zal ook wel voor de fun zijn..[:D][:D][:D]

Jurgen

Mja. [xx(]
Klik
Klik
Klik

Eerst uw bokes/speeksel/drankje doorslikken voor ge verder klikt. [;)] Zeg niet dat ik u niet gewaarschuwd heb. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

tonycabus

Stapelzot!!....
Hoeveel 2205'en moede hemme????
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Roderik

Heb je dan ook gezien dat er 2 verkocht zijn aan dezelfde persoon? Da's 1200+ euro voor 2 loks. Mijn gehele collectie met baan en al kost zoveel niet.

Wacht tot die rekening in de bus valt.



Misschien moeten er vandaag toch mensen tegen zichzelf beschermd worden.[xx(]
Always be modelling!

janjozef

tja, er zijn er wel meer die eigenlijk beter eens van achter hun PC komen en een simpele winkel bezoeken.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Pol

citaat:
Geplaatst door janjozef

tja, er zijn er wel meer die eigenlijk beter eens van achter hun PC komen en een simpele winkel bezoeken.

Jan



Klopt! Wie is er nu zo stom van tweedehands meer te betalen dan het spul nieuw in de winkel kost! Mijn persoonlijke regels voor bieden op Ebay zijn:
1) Kan ik het nog in de winkel kopen en is het nieuw spul (ongeopende verpakking) => Bieden, maar zorgen dat ik toch minstens een paar euro onder de winkelprijs blijf.
2) Kan ik het nog in de winkel kopen en is het tweedehands spul (geopende verpakking en gebruikt) => Bieden tot de helft van de winkelprijs.
3) Kan ik het niet meer in de winkel krijgen en wil ik het graag hebben: maximum de prijs die het destijds in de winkel gekost heeft (ik heb nog wat oude catalogusjes van Roco, Fleischmann, ... met de prijzen erbij geschreven[:D]!)
4) Kijk ook eens naar de aanbiedingen op Ebay Duitsland: Ik heb de indruk dat de prijzen daar wat realistischer zijn en het aanbod en dus de kans dat je goede kwaliteit vindt is groter. Ik heb ook geluk dat ik een schoonzus in Berlijn heb voor het geval er geen verzending naar Belgi? gebeurt!
Groeten
Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...