64.169 van TSP in Maldegem

Gestart door ronny-vdv, 02 mei 2008, 18:27:44 PM

ronny-vdv

Volgens de site van het Stoomcentrum is de 64.169 van TSP in het weekend van 3 en 4 mei te gast in Maldegem.

Zijn er soms personen die weten wanneer hij zou aankomen ?

gr.
Mvg,

ronny-vdv

factageklerk

#1
Het TSP heeft al eerder deze week hun materieel overgebracht omwille van het feit dat men daar een brug aan het afbreken is en gaat vervangen tussen Gent-Dampoort en Eeklo zo stond dat toch vermeld op het groot belgisch treinen forum
 

the_gold

#2
Gaat er iemand morgen?

Ik ben smorgens van de partij.
In de namiddag ga ik achter mijne ls 18[:D]

trainfreak

#3
Het hele TSP-konvooi reed op dinsdag naar Maldegem.
Spoorse groeten
Dimitri

the_gold

#4
Heb hem vandaag in levende lijve gezien, Twas de moeite om eens te zien al die oude bakken[:)]

Ik heb even van de mogelijkheid gebruik gemaakt om tot aan de nieuwe loods enkele oude machientjes die niet meer rijvaardig zijn te fotograferen.

Ik heb wat foto's opgestuurd naar http://www.treinfoto2000.be/

Hopelijk komen ze erop. Mvg

Jurgen

#5
De 64 is ons moeten komen depanneren want onze loc lag in panne. [:D]
Er kon niet genoeg druk gemaakt worden doordat het niet de juiste kolen waren ofzoiets. Daardoor stonden wij op de lijn richting Maldegem stil. De loc kon het niet meer aan en wij zijn dus met 30 minuten vertraging (en 2 stoomlocs op kop [:p]) terug in het station van Maldegem binnen gereden.
Hierdoor zal de verdere dienstregeling ook wel even verstoord geweest zijn. Tja, dat zijn dingen die kunnen gebeuren. Ik bekijk het positief. Ik heb voor dezelfde prijs een half uur langer op de trein mogen zitten. [8D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

the_gold

#6
Lag General Maczek in panne ja[:D]

Jurgen

#7
citaat:
Geplaatst door the_gold

Lag General Maczek in panne ja[:D]



Deze loc lag in panne.

De 64 is er voorgekoppeld en zo zijn we terug naar Maldegem geraakt. De andere loc is dan maar aan de kant gezet en bij de volgende trein hebben ze 3 rijtuigen aangekoppeld ipv 2, getrokken door de 64 dan.

Het was dus niet de Poolse loc, maar een Belgische. Weet iemand misschien het type?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

the_gold

#8
Oeioei... Hoe geraakt dat locje eigenlijk terug?
Op eigen kracht toch niet? En aan een snel tempo gaat dat toch ook niet gaan?

rgp

#9
Dag,

Nee, op een dieplader, heb hem vrijdag op de baan tussen Aarschot en Lier gezien.

Roland

adrievans

#10
Die mannen hebben nogal een verzameling opgebouwd,eens kijken of ik tijdens de vakantie een uitstapje kan inplannen.(de vrouw weet je[:D][:D])
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

conducteur

#11
ik ben met de fiets geweest van aan de kust in blankenberge!
totale afstand afgelegt met de fiets: 78.500.000mm[:D](78.5km)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

the_gold

#12
Van wie is loc "26.101" en "1002" eigenlijk?
Ik heb daar al niet meer veel van gezien nu dat die 29 en 64 bijna altijd rijden.

13erke

#13
citaat:
Geplaatst door the_gold

Van wie is loc "26.101" en "1002" eigenlijk?
Ik heb daar al niet meer veel van gezien nu dat die 29 en 64 bijna altijd rijden.


26.101 -> tsp, kan je in Saint Ghislain vinden (deze heeft geen memor = treinbeinvloedding en mag daarom niet meer op het Belgische net)
1002   -> van de nmbs, geen idee waar die nu staat, leuven of la louvi?re. (de onderhoudskosten waren te hoog + een fataal defect)

the_gold

#14
Dus de 29 is van de nmbs?
En de 64 van de Tsp.