MSM 70

Gestart door watman, 16 april 2008, 18:34:54 PM

watman

Jahoe, zat deze morgen in de brievenbus.  Heb echter nog geen tijd gehad om er in te lezen.  Knappe staaltjes zelfbouw, witmetaal gieten, verweren van oude gebouwen,...  Kortom is weer de moeite waard.

Bart
 

MickeyMouse

Hier ook deze morgen in de bus, en ook nog geen tijd gehad om erin te lezen, enkel doorbladerd...[:D][:D]

Geert

Jurgen

Verdorie, ik heb niets gehad vandaag. [:(!]
En morgen en overmorgen moet ik een hele dag werken. Pff, dan maar lezen terwijl ik naar Dortmund ga.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Yes, yes,

Hier zat hij vanmorgen ook in de bus [:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

factageklerk

Ja hier is de beaujolais nouveau[:D] ook gearriveerd. Wat mij onmiddelijk de aandacht heeft getrokken was het voorwoord en voor de rest vind ik dat een goed nummer.
 

loebaske

Die zat gisteren (woensdag) bij de post en ikke wist het niet, want vrouwke had de bus geligt, en maar pas s'avonds kwam ikke het te weten, maar swat  [;)] de eerste indruk [^] ferm in orde [^]

doomslu

Al zeg ik het zelf, het is een h??l goed nummer.

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Die zat gisteren (woensdag) bij de post en ikke wist het niet, want vrouwke had de bus geligt, en maar pas s'avonds kwam ikke het te weten, maar swat  [;)] de eerste indruk [^] ferm in orde [^]

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Die zat gisteren (woensdag) bij de post en ikke wist het niet, want vrouwke had de bus geligt, en maar pas s'avonds kwam ikke het te weten, maar swat  [;)] de eerste indruk [^] ferm in orde [^]

En de tweede indruk ?[:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Bij mij ligt hij (MSM) ook al van gisteren thuis.
Er zitten ee paar mooi artikels tussen, maar het is voor mijn geen top nummer, maar dat kan niet iedere keer, voor ieder wat wils.
Ik ben wel blij om te zien dat er meer en meer aandacht naar andere schalen gaat. [^]
Tom

jan77

Hier zat hij gisteren ook in de bus
Ik vind het een interessant nummer
gr Jan

Decapod

Of het een topnr. is of niet: ik vind de sfeer die van de Dreim?hlentallbahn afstraalt ronduit geweldig (prachtige foto's trouwens) en wat Emmanuel Nouaillier met die huisjes aanvangt verbaast me iedere keer weer ...
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Peter

Vind het dit keer maar een matig nummer. De dreim?hlenbahn, de buffer van Gerolf en de afgeleefde gebouwen vind ik goed, maar om over een bekolingskraantje 11 paginas te vullen vind ik wel wat veel.(hoe mooi het ook mag zijn)
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

dat peter was ook mijn idee

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Dat zijn eigenlijk jouw buffers, h? Peter [;)] Ik heb alleen maar kopietjes genomen ...
Eigenlijk had ik een andere - eerder ingestuurde - bijdrage van mezelf in MSM verwacht. Nu ja, al goed dat ze er niet alletwee instonden: dat geeft me wat ademruimte voor de volgende dingen [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw