Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Service Mehano

Gestart door Peter, 15 april 2008, 18:07:17 PM

Peter

Ondanks het feit dat ik reeds driemaal een mail gestuurd heb naar de verdeler van Mehano hier in Belgie (Rocky Rail) met de vraag om een setje met ontbrekende onderdelen op te sturen, nemen die blijkbaar niet de moeite om op die mail (s) te antwoorden, laat staan het ontbrekende setje met onderdelen op te sturen.:0:0:0
Heeft iemand gelijkaardige ervaringen (of betere) met de service van die mensen?
Met vriendelijke groeten
Peter

Decapod

Misschien bel je beter eens. Mail is altijd zoiets wat je zogezegd over het hoofd kan zien ...
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

doomslu

Op het TMM-forum zijn ze blijkbaar ook niet volkomen tevreden over de service van die winkel. Blijkbaar hebben ze het nogal druk en daar moeten we misschien toch wel begrip voor opbrengen.

Anderzijds vind ik het godgeklaagd dat sommige bedrijven het niet zo nauw nemen met mails. Waarom moet een telefoontje altijd met voorrang behandeld worden ? Niet netjes, vind ik persoonlijk.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

MARKLINRIJDER

Ik heb ook dezelfde ervaring gehad met een buffer voor de 77.  Na net een jaar, met een 5tal mailtjes in de richting van .....  en een telefoontje dat het nu toch wel even tijd werd, heb ik mijn buffertje ontvangen.  Ik neem aan dat een importeur het druk heeft maar op deze wijze handelen lijkt me op druk creeeren.
Hopeljk kan deze persoon hiervoor snel een oplossing vinden.  Want dat is echte anti-reklame volgens mij.  Service is minstens even belangrijk dan een nette produktie.[;)]

Groetjes,

David

factageklerk

Ik wacht zo al enkele maanden op een trapje van mijn 41'er [}:)][:(!][V] . Ik heb dat nu wel besteld via de winkel waar ik hem gekocht had
 

rixke rail

Onderdelen bestellen bij Rocky-Rail [?]![?]
Net als bij Roco ... hopeloos !
Ik heb ook een aantal dingen langer dan een jaar in bestelling.
Nog niets gehad : ligt het aan RR of aan Mehano ?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ERVIN

En ook ik heb er problemen mee, mails, telefoons hebben niets opgebracht, dus heb ik hier nu een 77er rondbollen zonder motor, een "dummy" dus.
Is ook wel mooi natuurlijk, maar ik had hem toch liever terug rijdend gehad.

eric

En dan moet je daar eens een loc naar terug sturen voor herstelling of vervanging onder garantie.
Na zelfs een persoonlijke ontmoeting en heel veel mailtjes heb je hem terug na een maandje of ? 6.

Peter

Factageklerk:

heb je een PM gestuurd.[:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Quadran

Hallo,

Ik heb onlangs ook 6 maanden mogen mogen wachten op een bestelde MIBA en een boek over USA loks bij "biep".

Na 3 vriendelijke mails dat het toch een beetje tijd werd geen reactie, dan maar gebeld, ja meneer, het is nu paasvakantie, na de paasvakantie hebt u het.

Ik voor alle zekerheid maar een email ter bevestiging gestuurd verwijzend naar het gesprek en dat ik het dus verwacht binnen een bepaalde termijn zoals ze hadden gezegd. Als ik het dan nog niet zou hebben zou ik de bestelling annuleren.

Kreeg als antwoord dat ze de termijn niet konden naleven en gezien mijn "dreigende" emails hebben ze maar zelf geannulleerd [}:)]

Ik vermoed dat "wij" toch de klanten zijn van hun of zie ik dit verkeerd in deze rare tijden?

6 maand vind ik persoonlijk wel de max, of het moest in overleg zijn doordat er een of ander probleem is.




 

factageklerk

citaat:
Geplaatst door Peter

Factageklerk:

heb je een PM gestuurd.[:D][:D]



Heb je mail ontvangen, is dat een klein trapje van de enkelvoudige deuren[?]Dat is hetgene ik zoek ,daar zou je me serieus mee uit de nood kunnen helpen. alvast bedankt
 

Peter

Yep, dat is het. Ik weet alleen niet of het rechts of links is.
Moest je zondag naar de beurs in het fort van Merksem komen, breng ik het mee
Met vriendelijke groeten
Peter

eric

citaat:
Geplaatst door Peter


Moest je zondag naar de beurs in het fort van Merksem komen, breng ik het mee



De eerstvolgende ruilbeurs in Merksem is pas 25 mei hoor.

http://www.ata-train.be/

Peter

Sorry, sorry,
ik bedoelde volgende week in de sporthal aan het Schijnpoort hier in Antwerpen.
Met vriendelijke groeten
Peter

RobE

We moeten nu toch zo langzamerhand wel weten dat onderdelen leveren bij Mehano een vies woord is.
Ik heb niet de indruk dat de fout bij Paul (Rocky Rail) ligt alhoewel hij de email netjes moet afhandelen.
Zelf heb ik de directie van Mehano al menig bericht hierover gestuurd en deze wijzen dan onmiddellijk naar Paul.
Volgens mij gaat Paul zo af en toe naar de fabrikant en neemt dan een lijstje mee. De kleine kans is dan aanwezig dat je een onderdeel ontvangt.
Onderdelen leveren is bij Mehano volgens mij een structureel probleem.
Ondanks de mooie modellen zal ik zeker geen Mehano meer kopen.
Mehano is kennelijk de mening toegedaan dat als iets stuk is dan gooi je het weg. Zo doe je dat met speelgoed.
Gelukkig zijn er fabrikanten die daar anders over denken.  

Groet,
Rob