Van Biervliet gesloten????

Gestart door René, 05 april 2008, 23:11:44 PM

René

Afgelopen week was ik toevallig in de omgeving van Ingelmunster en dacht maar eens een kijkje te nemen bij Van Biervliet. Tot mijn verbazing was de zaak gesloten terwijl deze volgens de tijden op de deur wel open zou moeten zijn. Verder waren er geen mededelingen over tijdelijk niet open o.i.d. te zien. De etalage en het interieur van de winkel boden ook al een trieste (lees lege) blik.
Is de winkel gesloten of is er iets anders gaande????
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

factageklerk

citaat:
Geplaatst door Ren?

Afgelopen week was ik toevallig in de omgeving van Ingelmunster en dacht maar eens een kijkje te nemen bij Van Biervliet. Tot mijn verbazing was de zaak gesloten terwijl deze volgens de tijden op de deur wel open zou moeten zijn. Verder waren er geen mededelingen over tijdelijk niet open o.i.d. te zien. De etalage en het interieur van de winkel boden ook al een trieste (lees lege) blik.
Is de winkel gesloten of is er iets anders gaande????



heb je gekeken of de deur los was? Die etalage die jij bedoelt is eigenlijk de winkelruimte niet. Daarvoor moet je eerst binnenkomen en links de trap op gaan dan kom je in het  winkelgedeelte terecht op de eerste verdieping....
 

the_gold

Het kan zijn dat je wat harder moest duwen aan de deur.
Er zijn al wat problemen geweest met de deur die moelijk sluite of moelijk open ging als ik mij goed herinner.

En het is normaal dat er beneden niet veel staat, er staan enkele kasten met mooie modelletjes in, de trap op en dan ben je in de hemel[:D]


René

Het is inmiddels duidelijk dat de winkel gewoon open was.
Een klemmende deur in combinatie met een etalage die er uitziet alsof de winkel in de laatste dagen van de opheffingsuitverkoop verkeert kan wel klanten kosten.

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

loebaske

Dat is zo Ren?, het uitstalraam is het verkooppunt, gelukkig weet ik nu dat men de deur moet inbeuken en dat men op het verdiep moet zijn, gelukkig, want anders zou ik ook teleurgesteld naar huis rijden.... tot nu toe mag ik niet klagen van Biervliet, want de meeste bestelde modellen haal ik op de beurs, kwestie van transport te mijden als de pest [8D][8D][8D]

janjozef

Het is inderdaad een beetje een ongewone winkel, ook met zijn gesloten gevel
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem