Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 69

Gestart door Peter, 13 maart 2008, 11:59:46 AM

Tom

#30
De baan van Jacques Quoitin waarvan Gerrit het plan toonde.
De staalfabriek dateerd van 1987 als ik het goed zie, ondertussen moeten de werken aan de baan toch al wat gevorderd zijn.
Volgens mij zullen de N-rijders ook weer tevreden zijn.
Tom

depovero

#31
mannen, als je goed kijkt, zal je merken dat het plan van Loco-Revue de situatie dichtbij Virton uitbeeld, in 'Le Pays Gaumais'. Echt een mooi regio, ??n van mijn tantes woont in Lamorteau

Zomaar,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

conmeljanand

#32
Hallo iedereen !

Heeft er iemand onder jullie het volgende probleem :

Tot enkele maanden geleden kreeg ik een email binnen met de mededeling dat het modelspoor magazine in de krantenwinkel binnen gekomen was. Zo wist ik wanneer ik hem kon gaan halen. Nu krijg ik geen mail meer, en wacht ik zeer lang om mijn exemplaar op te gaan halen (om zeker te zijn dat hij in de winkel ligt). Ben ik alleen in dit geval, of ... Is er een reden ?
jan

Ludwig

#33
Zo,n e-mail heb ik inderdaad al een tijdje niet meer gehad.
Wat er aan de had is weet ik niet.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Jurgen

#34
Sinds kort is ons magazine een uitgave van Think Media, misschien daarmee.
Als je een abonnement hebt krijg je eerst je magazine en pas dan de mail. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ludwig

#35
Hoe, krijgen de abonnement eigenaars dan nog wel een e-mail toegezonden?
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

loebaske

#36
Van het moment dat er hier gemeld word dat het nieuwe nummer bij sommige in de bus ligt mag je zeker zijn dat het ook  bij dagbladhandelaar in de rekken ligt, all? hier in het Gentse toch[:)]

janjozef

#37
gewoonlijk een dag of 2 later
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

railman56

#38
ik ben al jaren abonnee maar de laatste tijd ontvang ik ook geen mail's meer
voor mij geen probleem want hij ligt toch in de bus
als je het forum volgt weet je wanneer het nieuwe nummer te verkrijgen is
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Jurgen

#39
Een mail heb ik nu ook niet meer gekregen. Maar de verschijningsdatum van MSM is normaal altijd de 15de van de maand. Indien dit op een zondag is, dan is het de 16de naturlijk. Normaal ligt het magazine dan ook in de winkel.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

#40
Meestal ligt een nieuw nummer op vrijdag in de winkels. De abonnees met een snelle postbode krijgen hem dan al op donderdag. Je kan dus hier op het forum volgen wanneer een nieuw nummer in de winkel ligt.


Het samenvoegen van MetaMedia met ThinkMedia en de daarmee gepaard gaande reorganisatie ligt inderdaad aan de basis van het tijdelijk stopzetten van de mail. De versterkte webafdeling werkt momenteel hard aan een aktieplan voor alle bladen. De mail en de website worden zeker opnieuw aktief, maar dan ge?mplementeerd in een groter geheel.

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

#41
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters


Ik heb hem intussen al diagonaal doorbladerd, en er zitten weer knappe bouwwerken in (Tony's groenten,...)


hij heeft mij dat getoond,ik vond het echt heel mooi.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Stefan Appelmans

#42
Is de smaak ook goed?
stefan.

Michiel

#43
Een beetje laat, maar ik kreeg dit nummer vorige week onder nabestelling in de bus. En als N-er was ik zeeeer aangenaam verrast door het uitgebreidde "50 jaar TEE in N". "Nieverans" liet me trouwens ook niet onbewogen! [:p]

met dank! [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)