Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

waar katalogen bestellen?

Gestart door phille, 10 maart 2008, 19:51:10 PM

phille

Weet er soms iemand waar je gemakkelijk online een katalogus kan bestellen die ook nog keurig thuis gestuurd wordt?

:)ik den aan Fleischmann.

thks

wisselstromer

die kan je toch beter in je treinenwinkel kopen
niet??
anders moet je nog een verzendingskosten betalen
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

In sommige winkels geven ze die gratis (al dan niet bij een aankoop) in andere moet je er diwijls (veel) voor betalen (8 ? 10 euro)
Je kan eigenlijk beter de on-line katalogus gebruiken. Kost niets
Met vriendelijke groeten
Peter

dirkkerckhofs

Ik bekijk ook alles online. De site van Jocadis staat bij mijn favorieten, want die hebben een enorm lange lijst met merken bij hun links staan. En dan kan je van daar gemakkelijk doorklikken. Niet bij alle merken zijn de online catalogi even gebruiksvriendelijk, maar ik vind het toch lekker gemakkelijk om alles vanuit mijn luie zetel te kunnen bekijken en gratis!

citaat:
Geplaatst door Peter

In sommige winkels geven ze die gratis (al dan niet bij een aankoop) in andere moet je er diwijls (veel) voor betalen (8 ? 10 euro)
Je kan eigenlijk beter de on-line katalogus gebruiken. Kost niets


Tom

Op de site van locschop hebben ze ook wel heel wat folders en katalogusen staan.
Behalve van Roco, ik weet niet waarom.

http://www.lokshop.de/
Tom

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door dirkkerckhofs

Ik bekijk ook alles online. De site van Jocadis staat bij mijn favorieten, want die hebben een enorm lange lijst met merken bij hun links staan. En dan kan je van daar gemakkelijk doorklikken. Niet bij alle merken zijn de online catalogi even gebruiksvriendelijk, maar ik vind het toch lekker gemakkelijk om alles vanuit mijn luie zetel te kunnen bekijken en gratis!

>>> en je internet,is dat ook gratis????

citaat:
Geplaatst door Peter

In sommige winkels geven ze die gratis (al dan niet bij een aankoop) in andere moet je er diwijls (veel) voor betalen (8 ? 10 euro)
Je kan eigenlijk beter de on-line katalogus gebruiken. Kost niets




janjozef

Gerrit, het internet is gratis als je het toch moet hebben bij studerende kinderen, kost dus enkel electriciteit [:)]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

wisselstromer

omdat lokshop geen roco meer verkoopt!
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

conducteur

ik koop van de belangrijkste(voor mij) merken een catalogus-ik kan niet zo vaak op deze pc omdat mijn papa er op moet voor zijn werk-,omdat ik daar vaak in moet zijn. voor de andere kijk ik op internet.Als ik een cataloog heb die niet meer zo recent is kijk ik toch altijd even op hun online kataloog of het nog beschikbaar is,die is altijd up-to-date!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Tom

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

omdat lokshop geen roco meer verkoopt!

Dat lijkt me logisch, maar hoe komt het dat een winkel zijn patent om roco te verkopen kan kwijt geraken?
Bij een Antwerpse winkel is dit ook het geval.
Tom

EricVW

Roco kataloog is gratis
Info zou zeggen in de winkel?
Eric