Nieuws:

Nu in MSM 251 DOSSIER: De NMBS M4-rijtuigen van Treinshop Olaerts

Hoofdmenu

Intellibox II

Gestart door INFO, 05 februari 2008, 21:55:52 PM

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik vraag me ook af of je er ook andere centrales kan op aansluiten.
Je moet er geen andere centrales op aansluiten. De Intellibox is zelf de centrale, en in een digitaal systeem is er altijd maar 1 centrale.

INFO

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik vraag me ook af of je er ook andere centrales kan op aansluiten. Ik denk dan maar aan een Mobile Station of een Multimaus ofzo.

Natuurlijk kun je die daar op aansluiten, dat kan op de huidige Intellibox ook, gewoon via het LocoNet en een speciaal aansluitkastje.

http://www.uhlenbrock.de/3/4/0/6/INDEX.HTM!NewServerName=DAVID-IHS
Alleen de waarheid ligt in het midden.

El Greco

citaat:
Geplaatst door INFO

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik vraag me ook af of je er ook andere centrales kan op aansluiten. Ik denk dan maar aan een Mobile Station of een Multimaus ofzo.

Natuurlijk kun je die daar op aansluiten, dat kan op de huidige Intellibox ook, gewoon via het LocoNet en een speciaal aansluitkastje.

http://www.uhlenbrock.de/3/4/0/6/INDEX.HTM!NewServerName=DAVID-IHS

Zou het kunnen dat er wel een Lokmaus 2 op past maar geen Multimaus?

INFO

Ook de multimaus past en werkt op dezelfde vertaler met de Intellibox. Al meerdere malen besproken getest en uitgevoerd.

Alleen de waarheid ligt in het midden.

Peter

Zowel de Multimaus als de Lokmaus 2 kunnen via dat kastje van Uhlenbrock aangesloten worden op zowel de oude als de nieuwe IB.
Ik heb zelf nog de oude en beide mausen funktioneren heel goed, want ik gebruik de beide samen (de regelaars van de IB meestal om te rijden, de Multimaus om te rangeren omdat je door die lange draad vlakbij het gebeuren kan staan.
Met vriendelijke groeten
Peter

René

citaat:
Geplaatst door Blausee-Mitholz
Ai, dan heb ik 5 cijfers nodig, ??n te kort dus [:0]

Mvg, Johan

Er zijn er wel meer die vijfcijferige adressen nodig hebben maar dan omdat ze hun locs enkel kennen bij het catalogusnummer.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl