RailTop en ???

Gestart door Peter, 01 februari 2008, 15:18:46 PM

Peter

Volgens verschillende Duitse forums is momenteel het klimaat tussen RailTop en de Chinese firma "Ijzig" en zouden ?? er grote problemen in het verschiet liggen. Ook LSM zou hierbij betrokken zijn, want zowel de partikulieren als handelaars krijgen van Daniel Piron GEEN antwoord. Om eerlijk te zijn is er hier ook een probleem als je een vraag stelt aan LSM (meestal geen antwoord)
Het veiligste zal zijn als je een model van Railtop of LSM wil, dit zovlug als je kan maar te kopen.Maar als het inderdaad het ergste zou worden...wat als je dan een onderdeel wil hebben?
Denk dat ik toch maar die Ram van Roco zal kopen (beter op schaal) en ineens digitaal met sound. Als je ze naast elkaar zet is het verschil in breedte wel opvallend.
Met vriendelijke groeten
Peter

LockyLuke

Tufken heeft onlangs nog gemeld dat er een nieuwe 13 op komst is, dus zal het wel in orde zijn zeker.
de 1804,1805 zijn zopas ook op de markt gebracht[:)]
dus zie ik niet goed in waar er problemen zouden zijn tussen LSM en china.
 

ysbeer

citaat:
Geplaatst door LockyLuke

Tufken heeft onlangs nog gemeld dat er een nieuwe 13 op komst is, dus zal het wel in orde zijn zeker.
de 1804,1805 zijn zopas ook op de markt gebracht[:)]
dus zie ik niet goed in waar er problemen zouden zijn tussen LSM en china.


Dat men alles zegt en beloofd is normaal.
Dacht je nu echt dan men zou zeggen"koop maar niks meer het gaat zo slecht"
Niks zeggen betekend helemaal niet dat het goed gaat met een firma.
Om te blijven bestaan moet je niet allen veel verkopen,maar er ook nog aan verdienen.
wim

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Peter

Denk dat ik toch maar die Ram van Roco zal kopen (beter op schaal) en ineens digitaal met sound. Als je ze naast elkaar zet is het verschil in breedte wel opvallend.



Dat vind ik een zeer verstandig besluit.
Ik heb de roco uitvoering en die is top.
wim

Jurgen

All?, na het probleem LS vs Heris is er dan nu een probleem LS vs China ofwa?

Ik zou zeggen, wacht af wat de toekomst brengt. Misschien is het gewoon een roddel die een eigen leven gaan leiden is. Ik wacht wel tot er een officieel bericht komt en niet iets dat van een forum geplukt is. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Laat ons hopen dat er niets van waar is, ik wil al die dingen die LS aangekondigd heeft, reeks 21/27/11, I11-I11 stuurstand, BeNeLux-rijtuigen enz...

Tom

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik wacht wel tot er een officieel bericht komt en niet iets dat van een forum geplukt is. [}:)]

Als die er tenminste komt.
Tom

loco

De geruchten die te lezen zijn op de Duitse forum kunnen wel eens waar zijn. Ik ken deze Duitse sites niet en weet ook niet wie achter de info zit. Wij hebben in de club enige tijd geleden rechtstreeks via een schrijven van RailTop vernomen dat alles niet is zoals het zou moeten zijn. Hij heeft inderdaad problemen (gehad) met de levering en productie. Wij hebben dit ook vermeld op onze site. Intussen wordt de RAm hier wel vlot geleverd. Maar ??n productieserie van een rijtuig voor RailTop is wel vernietigd (en betaald) en zal niet opnieuw gemaakt worden.
Om direct de link te leggen met LS Models is verkeerd. LS Models maakt veel beloftes, maar heeft ze tot nog toe altijd waar gemaakt. Weliswaar steeds met vetraging. Maar daar zondigen ook de meeste andere fabrikanten zich aan.
De reactie van Jurgen is juist. Oppassen voor roddels. Sommigen hebben er belang bij om roddels te verspreiden. Dit kunnen ze ook doen via Buitenlandse sites (Franse, Duitse, ...). Wachten op een mededeling van LS Models hoeft niet. Als er geen problemen te melden zijn hoeft men ook niet te reageren.
Persoonlijk kan ik hier nog aan toevoegen dat ik nooit problemen heb gehad om LS Models te contacteren. De telefoonnummers staan op hun site en ik bel gewoonlijk niet met gsm met naamherkenning. Ooit ??n keer voor gehad dat de telefoon in China werd opgenomen. Vraag het maar aan Axel, hij stond erbij.

Peter

Voor mij mag zowel Railtop als LSM blijven bestaan. Wel vind ik dat Daniel Piron veel meer moeite mag doen om beter te komunikeren
Niet iedereen pakt direkt de telefoon om naar een firma te bellen. (maar goed ook eigenlijk)
Maar de diskussies blijven wel bestaan, ook op gekende forums zoals bv. Eisenbahn Kurier.
Beter zou zijn dat Daniel Piron er zelf een eind aan die diskussies  maakt (als het inderdaad roddels zijn).
Op de folders van Railtop staat hij toch als verdeler aangegeven
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Laat ons hopen dat er niets van waar is, ik wil al die dingen die LS aangekondigd heeft, reeks 21/27/11, I11-I11 stuurstand, BeNeLux-rijtuigen enz...



Pff, Ervin, waar gij bang voor bent. Als LS het niet doet, doet iemand anders het wel. Alleen zullen we dan wat langer moeten wachten en dat is nu net iets waar we ondertussen de beste in zouden moeten zijn. [:D]

Maar zoals ik eerder al zei, ik wacht wel af wat de toekomst brengt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

t'Ja Jurgen, mss heb je wel gelijk, afwachten wat het gaat worden.